facebook

صفحة 2 من 14 الأولىالأولى 12345612 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 6 إلى 10 من 68

الموضوع: رحبوا معايا بنوران على كرسى الاعتراف

  1. #6
    الصورة الرمزية nouran_111
    تاريخ التسجيل
    Nov 2010
    الدولة
    ام الدنيا طبعا مصر
    المشاركات
    839
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    16


    افتراضي رد: رحبوا معايا بنوران على كرسى الاعتراف

    متشكرة جــــــــــــــــدا يا احلى خلود على الكرسي الجميل ده هو دايما كده
    الحلو ما يجبش غير الحلو وربنا يكفينا شر العين
    قولى وريا يا خلود " قل اعوذ برب الفلق"
    ويا ريت تبخرى لى الكرسي

    قطار الحياة يمضي

  2. #7
    الصورة الرمزية nouran_111
    تاريخ التسجيل
    Nov 2010
    الدولة
    ام الدنيا طبعا مصر
    المشاركات
    839
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    16


    افتراضي رد: رحبوا معايا بنوران على كرسى الاعتراف

    تسلم لى يا شذا ومريس على ترحبيك الرائع
    وفي انتظارك دائما يا حبيبتى

    قطار الحياة يمضي

  3. #8
    الصورة الرمزية nouran_111
    تاريخ التسجيل
    Nov 2010
    الدولة
    ام الدنيا طبعا مصر
    المشاركات
    839
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    16


    افتراضي رد: رحبوا معايا بنوران على كرسى الاعتراف

    كتكوتة يا احلى كتكوتة
    احنا لسة بنقول " قل اعوذ برب الفلق"
    هو قر على الكرسي وقر كمان على القلب اللى حليتنا

    قطار الحياة يمضي

  4. #9

    افتراضي رد: رحبوا معايا بنوران على كرسى الاعتراف

    وهكذا اخوتى واخواتى الاعزاء ارتشت لويز اصدى خلود من نوران ودفعت ثمناً لحبها كرسى خلود الطاهره وقعت فى الخطيئه وارتشت بهرتها اشعار نوران ورومانسيتها فى ان تبيع مبادئها التى تعودنا عليها منها اين الكراسى المعفنه المكسره النتنه اللى قعدتينا عليها ياخلود
    للاسف الثوره مغيرتش الناس لسه الرشوه هى هى
    مش عشان نوران غاليه علينا كلنا ولانها بتحمل اسم اغلى انسانه عندى وهى بنتى
    ومش عشان انكم ستات زى بعض
    ارجو من الاعضاء الرجاله تأسيس جمعيه للمطالبه بعوده الكرسى المعفن
    (الشعب يريد ***الكرسى المعفن


    ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
    وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
    وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
    قول العيب مش فيا دا فى الضى
    انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
    مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش





  5. #10

    افتراضي رد: رحبوا معايا بنوران على كرسى الاعتراف

    لو كل كراسى الاعتراف كده اللى هايقعد
    مش هيقوم ده احلى من كراسى الرؤساء العرب اللى
    لازقين فيه بلزق امريكانى
    الخوف يانوران انك ماتتنزليش عن الكرسى ده الا
    بثوره فى التحرير
    اتمنى اعترافات ووقت سعيد انشاء الله عز وجل

صفحة 2 من 14 الأولىالأولى 12345612 ... الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. ترقبوا مفاجأه كرسى الاعتراف
    بواسطة خلود في المنتدى كرسي الاعتراف
    مشاركات: 23
    آخر مشاركة: 06-04-2011, 02:52 AM
  2. ترقبوا مفاجأة كرسى الاعتراف .........
    بواسطة خلود في المنتدى كرسي الاعتراف
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 23-03-2011, 06:47 PM
  3. نورتى كرسى الاعتراف ياليون
    بواسطة خلود في المنتدى كرسي الاعتراف
    مشاركات: 93
    آخر مشاركة: 22-01-2011, 09:21 AM
  4. مفاجأه وعضو جديد على كرسى الاعتراف
    بواسطة خلود في المنتدى كرسي الاعتراف
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 18-10-2010, 07:59 PM
  5. رحبوا معايا بمحمود عبدالله
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى كرسي الاعتراف
    مشاركات: 43
    آخر مشاركة: 31-12-2009, 01:56 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1