متشكرة جــــــــــــــــدا يا احلى خلود على الكرسي الجميل ده هو دايما كده
الحلو ما يجبش غير الحلو وربنا يكفينا شر العين
قولى وريا يا خلود " قل اعوذ برب الفلق"
ويا ريت تبخرى لى الكرسي


متشكرة جــــــــــــــــدا يا احلى خلود على الكرسي الجميل ده هو دايما كده
الحلو ما يجبش غير الحلو وربنا يكفينا شر العين
قولى وريا يا خلود " قل اعوذ برب الفلق"
ويا ريت تبخرى لى الكرسي
قطار الحياة يمضي


تسلم لى يا شذا ومريس على ترحبيك الرائع
وفي انتظارك دائما يا حبيبتى
قطار الحياة يمضي


كتكوتة يا احلى كتكوتة
احنا لسة بنقول " قل اعوذ برب الفلق"
هو قر على الكرسي وقر كمان على القلب اللى حليتنا
قطار الحياة يمضي
وهكذا اخوتى واخواتى الاعزاء ارتشت لويز اصدى خلود من نوران ودفعت ثمناً لحبها كرسى خلود الطاهره وقعت فى الخطيئه وارتشت بهرتها اشعار نوران ورومانسيتها فى ان تبيع مبادئها التى تعودنا عليها منها اين الكراسى المعفنه المكسره النتنه اللى قعدتينا عليها ياخلود
للاسف الثوره مغيرتش الناس لسه الرشوه هى هى
مش عشان نوران غاليه علينا كلنا ولانها بتحمل اسم اغلى انسانه عندى وهى بنتى
ومش عشان انكم ستات زى بعض
ارجو من الاعضاء الرجاله تأسيس جمعيه للمطالبه بعوده الكرسى المعفن
(الشعب يريد ***الكرسى المعفن
ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
قول العيب مش فيا دا فى الضى
انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش
لو كل كراسى الاعتراف كده اللى هايقعد
مش هيقوم ده احلى من كراسى الرؤساء العرب اللى
لازقين فيه بلزق امريكانى
الخوف يانوران انك ماتتنزليش عن الكرسى ده الا
بثوره فى التحرير
اتمنى اعترافات ووقت سعيد انشاء الله عز وجل
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات