السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

عايزه كله يجمع عندى هنا وبالخطوه السريعه

ده اجمل الايام واحلاها

ده مش اى عيدميلاد

ده عيد ميلاد ( احمد محمد ابو زيد ) ابن مدير منتانا الغالى
الاحبـــــــــــــــــــــــاب

عيد ميلاده الرابع

12/12







يلا تعالوا سوا نحتفل بأجمل الاعياد













كل سنه وانت طيب يااحمد ويارب يارب نشوفك مهندس وتعيش ويخليك لوالدك و والدتك 100 سنه




وان شاء الله السنة الجديدة تكون داخل المدرسه










ودى التورتات يلا ووزع انت بمعرفتك بقى











والساقع اهو كل اللى عايز حاجه يخدها



يلا نغنى بقى كلنا


يلا كله يدخل ويقول لاحمد كل سنه وانت طيب ويارب يارب عقبال 100 سنه

وسع وسع وسع

الهديه وصلت
اتفضلت ياسيدى بس بلاش تخد بابا فيها
هههههههههههه