ياستاذ محمود
يريت ترصد اخطاء الجميع
اما بالنسبه ليا فمدام مشاركتى مضايقه الجميع
ان ممكن اترك المنتدى واشكركم على الايام الجميله
اللى قضتها معاكو على على صفحات المنتدى
يا استاذ احمد

يا سيدي الفاضل
جل من لا يسهو
وكلنا بنغلط او نتلخبط
والجميع عندهم اخطاء وتم تجاهلها
زي ما حصل برضه في المسابقة اللي فاتت
لاننا زي ما قولنا فيه اهداف كتير من مسابقاتنا
غير اللي بيحصل ده

لكن الغريب واللي مش طبيعي ان مشاركة تتكرر نصيا 32 مرة
وموضوع يتحط مرتين كل مرة باسم
يبقا دا نسميه ايه
ووجودك في الموقع اكيد حاجه جميلة
لكن ممكن تبقا أجمل بكتير لو فعلا حضرتك عايز كدا

وزي ما قولنا ان المسابقة اهدافها كتير
ومش من ضمنها ابدا اننا نزهق بعض
بسيل من المواضيع العجيبة بشكل مبالغ فيه
لان مثلا حسب ما لاحظنا
فعدد مشاهداتها صفر
يعني حتى حضرتك ملحقتش تقراها بعد نشرها
وبالتالي لم يتم تسجيل اي مشاهدة لها
فما بالك بباقي الاعضاء
اللي محتاجين يقرو بتمعن ويردو ويضيفو مواضيع هم كمان