اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خلود مشاهدة المشاركة
طيب انا معنديش عربيه
اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خلود مشاهدة المشاركة
يبقى مسالش صح كده
على العموم ممكن فى ظل الظروف الاقتصاديه الجميله اجيبها بعد فتره وجيزه
والسلام عليكم ورحمه الله




ظروف اقتصاديه و فترة وجيزة

عملتيها ازاي دي

بالظبط زي الصبح بليل

وكنافة بالشطة

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه