صح يامحمود
اكيد صح
بس الساعه بقى مش متاكده منها بصراحه
جمال
جملتك اتقالت فى فيلم الصعود الى الهاويه
وجملتى بقى
كلمتى لا ممكن تنزل الارض ابداااااااا
صح يامحمود
اكيد صح
بس الساعه بقى مش متاكده منها بصراحه
جمال
جملتك اتقالت فى فيلم الصعود الى الهاويه
وجملتى بقى
كلمتى لا ممكن تنزل الارض ابداااااااا
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات