رحم الله ابا جاسر والهمه فسيح جناته

وواضح ان جاسر يشبه ابيه فى تصرفاته ايضا فانت تقول ان والده كان رجل فاضل محبوب من الجميع الصغير والكبير

لذلك من غير المستبعد ان تكون هذه صفات ابنه

لكن مقولتش لنا عملت ايه مع شادى يااحمد

ياريت يكون موجود ويانا وبيقرا دلوقتى علشان احب اوجه له نداء

الاخ الفاضل شادى

ياريت لو سمحت بعد اذنك تسيبنا نستمتع مع اخونا احمد بذكرياتكم الجميله

لانها واضح كانت فتره مهمه جدا فى حياتكم جميعا انت او جاسر او محدثنا هنا احمد

ولقد اعجبت جميع من قرأها واعتقد اننا لا نعرفك معرفه شخصيه حتى تخشى من اطلاعها عليها

اتمنى ان تقبل كلامى بصدر رحب ولا يسبب لك اى نوع من الضيق فأنا اتحدث من منطلق صداقتى بالاخ احمد

واريد معرفه هذه الذكريات كما يريد ذلك كل من تابعها معى

اتمنى الموافقه اخ شادى واشكرك جدا

فى انتظارك احمد بباقى اليوميات