اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lionking مشاهدة المشاركة
اعتذر جدا يا ميس ع التاخير


وردة المنتدى

انت خلتينى احب اسكندرية اكتر واكتر واكتر ( بس برده مش اكتر من بورسعيد - بلدى - )


وصفك جميل ورائع وطبعا شاعرنا الكبير قال كل ما يمكن ان يقال وبالفعل انا مش هقدر اقول كلمة تانية بعد كلامه

كل اللى اقدر اقوله

تسلم ايدك ويسلم ابداعك واحساسك

ليــــــــون ...
انتى عارفة ان ليكى مكانه كبيرة عندى .
ويسعدنى دائما تواجدك فى مواضيعى .
وانا اوعدك اكتبلك شعر فى بورسعيد ....بس على شرط
متتأخريش تانى على الرد ......فاهمه .


* وردة الايمان*