اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد 300 مشاهدة المشاركة
وانا ممكن اشترك معاكم ولا عشان انا جديد فى المنتدى دايما نسينى

كل سنه والاعضاء بخير ويتعاد عليكم بالصحه والسلامه
انت طبعا تنور الدنيا كلها يا أخى الكريم
ومنتظر مشاركاتك .. ياللا شد حيلك يا بطل وشارك