ازيكم يا شبــــــاب

كنت عايز اعرف لو في مكان كويس هنا فى اكتوبر

بيدي كورسات انجليزي بس يكون الكورس كويس

ويا سلام لو فى حد مجرب يقولي ايه النظــام ...


وياريت يبقي العنوان والتليفون موجودين تبقي حاجة سبع نجوم


ومن قدم شيء بيداه التقاه وهنيالك يا فاعل الخير والثواب


واخر حاجة لو التوبيك مش فى مكانه المظبوط سوري علشان انا معرفتش لسه اركان المنتدي اوي

وشاكرين مهلليين مقدما ...