اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فريد مشاهدة المشاركة
خدى بالك الردود برضه مشاركات
و ان شاء الله فى الاجازة عشان تبقى فاضية
و لا يعطلك اى شيء عن المذكرة
و ان شاء الله التفوق
و ده رقم موبيل و لا ايه
هههههههههههههه
اشكرك

اهااااااااا طيب ماشى ف الأجازه ان شاء الله بس دى لسه فى شهر 7
ههههههههه مش مهم

لا دى عدد مرات التهانى