هـــــــــــــــــاى
موضوع للنقاش
كل يومين كدا ننزل حاجة ونرغى فيها شوية واحنا يعنى
بنموت فالرغى
ونتكلم عالناس بقا وكدا
عارفااكو انا
هنتكلم عالعلاقات بين الطلاب مين بيكره مين ومين بيحب مين
ومين بيمثل وهو مبيحبش حد
هنتكلم المرادى عن
عن
عن
عن
عن
ياسمين
احمد
انا حاسة ان ياسمين غريبة مع احمد شوية واحمد كمان رغم اننا عارفين انو مرتبط
يلا قولو رأيكو ايه
عايزة تفاعل جامد جدا بقا اكتر واسهل مالرغى مفيش
واما اشوف كلامكو هقول رأيى








المفضلات