facebook

صفحة 1 من 4 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 5 من 19

الموضوع: الف مبروك الاشراف يافريد

العرض المتطور

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
  1. #1

    افتراضي الف مبروك الاشراف يافريد



    ألف ... ألف مبروك الآشراااااف
    ـ♥ღفريـــــــــــــــــــد ـ♥ღ



    القسم العام،.








    /
    \
    /

    تـحية مملوؤه بـ التقدير والإحترام ..
    ومودة يفوح من جوانبها رائحة الوفاء و الإخلاص ..
    أبعثها إليكـ ..













    حيث يقف قلمي وقلبي وأنا قبلهم إحتراما وتقديراً , ..
    لـ روعة اخلاقك .. ولـ تميزك الملحوظ في جنبات منتدانا ..
    فقد كنت للآبداع والـ تألق سمه وتفرد ..















    يسراداره المنتدى أن تقدمـ التهنئه
    لــ فريد الغالي الذى بزغــ في سماء منتدانا..
    و سطع نوره في أرضنا وسماءنا








    لــ كل عطر أنعشت به الأرواح والحروف ..

    وكل نصيحه او مقوله تركت فينا اثرا كبيرا


    انت بالفعل تستحق الاشراف
    /
    \
    /


    .






    الف الف مبروك الأشراف
    فريد








    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  2. #2

    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    العمر
    47
    المشاركات
    1,486
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    19


    افتراضي رد: الف مبروك الاشراف يافريد

    الف مبروك يا استاذ فريد
    والله تستحق اكتر من كده بكتيييييييييييييييير
    ربنا يوفقك
    بس متنساش الحفله والجاتو وسندوتشات البسطرمه
    هههههههههههه




  3. #3
    الصورة الرمزية فريد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    58
    المشاركات
    4,004
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    23


    افتراضي رد: الف مبروك الاشراف يافريد

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nogafoda مشاهدة المشاركة
    الف مبروك يا استاذ فريد
    والله تستحق اكتر من كده بكتيييييييييييييييير
    ربنا يوفقك
    بس متنساش الحفله والجاتو وسندوتشات البسطرمه
    هههههههههههه



    اخجلتنا يانوجا
    بكلامك الجميل
    اما الحفلة
    لا اوعى تقلقى
    خلود بتجهز كل حاجة
    حفلة كبيرة على حسابها
    ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
    ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
    اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب

    رحماك يارب العباد ياتواب
    بعبد تائب يقف على الباب

    فريد


  4. #4
    الصورة الرمزية فريد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    58
    المشاركات
    4,004
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    23


    افتراضي رد: الف مبروك الاشراف يافريد

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خلود مشاهدة المشاركة


    ألف ... ألف مبروك الآشراااااف
    ـ♥ღفريـــــــــــــــــــد ـ♥ღ



    قسم الثقافه الدينيه،.








    /
    \
    /

    تـحية مملوؤه بـ التقدير والإحترام ..
    ومودة يفوح من جوانبها رائحة الوفاء و الإخلاص ..
    أبعثها إليكـ ..













    حيث يقف قلمي وقلبي وأنا قبلهم إحتراما وتقديراً , ..
    لـ روعة اخلاقك .. ولـ تميزك الملحوظ في جنبات منتدانا ..
    فقد كنت للآبداع والـ تألق سمه وتفرد ..















    يسراداره المنتدى أن تقدمـ التهنئه
    لــ فريد الغالي الذى بزغــ في سماء منتدانا..
    و سطع نوره في أرضنا وسماءنا








    لــ كل عطر أنعشت به الأرواح والحروف ..

    وكل نصيحه او مقوله تركت فينا اثرا كبيرا


    انت بالفعل تستحق الاشراف
    /
    \
    /


    .






    الف الف مبروك الأشراف
    فريد



    مش عارف اشكرك ازاى ياخلود
    مش على الاشراف طبعا
    لكن على الكلام الرائع و الجميل
    الذى كتبتيه عنى
    و اتمنى ان اكون بالفعل استحقه
    فلا يهمنى ان اكون مشرفا

    لكن الاهم ان اكون محبوبا
    فى وسط من انا بينهم
    اشكرك مرة تانيه
    ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
    ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
    اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب

    رحماك يارب العباد ياتواب
    بعبد تائب يقف على الباب

    فريد


  5. #5

    افتراضي رد: الف مبروك الاشراف يافريد

    يادى الخيبه

    كله خلود خلود

    حرام عليكم بقى

    وبعدين كمان حسابى احنا اخر الشهر يابيه

    يعنى مافيش ممكن نأجلها بقى لاول الشهر نكون قبضنا

    ولو مستعجلين مع نفسكم بقى

    مبروك يافريد وانت بالفعل تستحق كتير جدا





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


صفحة 1 من 4 1234 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 15-08-2011, 01:21 AM
  2. ـألف مبروك ع الاشراف يا غالى ...
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 11-08-2011, 06:30 PM
  3. مبروك الفيتك التانيه يافريد
    بواسطة خلود في المنتدى أخبار الموقع والمنتدى والأعضاء
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 06-07-2011, 05:40 PM
  4. عمره مقبوله يافريد وعقبال الجميع
    بواسطة اسامة22 في المنتدى أخبار الموقع والمنتدى والأعضاء
    مشاركات: 24
    آخر مشاركة: 26-06-2011, 03:04 PM
  5. مبروك الاشراف
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 01-05-2009, 11:49 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1