حلوة للزينة فقط
هلى فكرة انا من عشاق الفناجيل
انا فعلا مش بشرب الشاى الافى فنجال
و من وافع خبرتى اقدر اقول ان دول للزينة فقط
يعنى هيبئو غلسين فى الشرب
تصفح قسم السيارات من هنا
2010---------10/10[SIGPIC][/SIGPIC]ربى اجعلنى مقيم الصلاة و من ذريتىربنا وتقبل دعاء
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات