الموضوع ان كيمو وسوسو ماتو
الله يرحمهم :sadd:
المهم لقو جنبهم أزاز وكمية ميا جنب الطربيزة
مين بقى يقولى ماتو ازاى :59:
ولو حد عيز يسال اى حاجة يسالنى
وانا هجوب بـ لا واه بس :biggrin23:
:bye:
منقول
الموضوع ان كيمو وسوسو ماتو
الله يرحمهم :sadd:
المهم لقو جنبهم أزاز وكمية ميا جنب الطربيزة
مين بقى يقولى ماتو ازاى :59:
ولو حد عيز يسال اى حاجة يسالنى
وانا هجوب بـ لا واه بس :biggrin23:
:bye:
منقول
ناقل الاخبار
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات