في أحد البلدان الاوربيه صار حادث بين سيارتين ،

السيارة الأولى
يسوقها شاب

والثانيه
تسوقها فتاة ...






المهم في الحادث السيارات راحت فيها ،

يعني ما ظل منها شي ،

لكن بلطف من الله الشاب والبنت طلعوا من الحادث زي الشعرة من العجينة
المهم طلعوا الاثنين من السيارة وباركوا لبعض على سلامتهم من الحادث الأليم ، يعني اللي يشوف هذا الحادث يقول أكيد في وفيات لا محالة

...
جلسوا يتكلمو مع بعض على جنب وقال الشاب للبنت :
ما احلى هذه الصدفة اللي جمعتنا في حادث واحد انا وانتي




' بداوا يتقربوا من بعض '

...
قالت البنت مع انه حادث وراحت سيارتي لكني سعيدة اني لقيتك

....
وبعدها جلسوا يضحكون مع بعض ونسيوا الحادث وتم التعارف بينهم

.

بعد شوية قالت البنت :

تصدق ان حظنا سعيد لاني معي في السيارة زجاجة وسكي
ايه رايك نشرب ونكيف واحنا في موقع الحادث ، وننسى هم الحادث

...
قال الشاب فكرة حلوة واخذ الشاب الزجاجة وقام يشرب منها حتى بقي شوية وبتخلص

...
وبعدها قال : يلا اشربي يا حلوة ،

دورك خلينا نكيف


قالت : لو كنت غبية مثلك لشربت

دلوقت تيجي الشرطة وتلقاك سكران ويحطون الغلط عليك مية في المية وتصلح سيارتي وغصب عنك ( إن كيدهن عظيم )

....

حكمة اليوم
·كن نذلاً تعيش ملكاً
بصراحة البت دى بتفهم وعجبتنى
:vinsent::dribble::vinsent:






منقول