تصويت مسابقة غنيلى
ازيكم يااحلى زباااين في قهوة المصريين:08:
النهارده عايزه منكم طلب صغنون بلييييز
عايز تصويتك اللى زى العثل ده
للعضو اللى تعجبك توبيكاته
وياريت الاعضاء اللى مشتركين في المسابقه
محدش يغزه عقله ويقوالى صوتلى
ممكن يوزع اللينك منغيرما يطلب التصويت لنفسه
ويبقي كتر الف خير
وياله بقي مع المتسابقين
الثانى
الثالث
بليييييييييييييييييز
صوتوا عشان خطرى:cry_1:











المفضلات