مجموعة جميلة جدا بس انا ماليش فى الكعب العالى
يسلم زوقك
![]()




وانا كمان ماليش فى الكعب العالى
واصلا اصلا ده بوت حريمى
يعنى ماليش فيه
بس ده مايمنعش ان زوئك عالى جدا
المهم في الحشو ..................
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات