بسم الله
انهردة يا جدعان
Ahmed_19![]()
:-:مــراقــب عـــام :-:
احمديكا حوبيكا رجع مراقب عام تانى وانا قولت محدش حيعمل
التهنية غيرى مع انى عندى امتحان السبت الجى يالة كولوا
يدعيلى وهو قبلكم كمان :ranting:
يالة الترتة عليا سمعونى احلى سلام اصدى احلى تحية واحلى
مباركة :7579:
تحياتى يا احمد لك بالتوفيق
رامى عادل

































المفضلات