facebook

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 5 من 9

الموضوع: اعتذار

العرض المتطور

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
  1. #1

    افتراضي اعتذار

    أسف سيدتى انى احببتك
    وظللت ليالٍ ساكن اسرك
    وظننتُ انى باخلاصى لهواكى
    سأظل رفيقاً فى ايكك
    لكنى أسف اعتذرُ
    حررتُ القلبَ منك وعصيتك
    ونزعت قيود الرقِ
    وكسرت ُ اغلالاً فى صدك
    طهرت القلبَ ياملهمتى
    ولعنت الذلَ وقساوة قلبك
    وأسفتُ على حب ضائع
    ولعنتُ اياماً فى قهرك
    فلتبقٍ فى الفكر تائهً
    تنتظرى مرارة قدرك
    ولتجنى ثمرات الصدِ
    يقتلك الهجرَ وبنصلك
    واخيرا اعتذر لزمنٍ
    قد مرَ عليه من مثلك
    اسف سيدتىواعلنها
    انى حرا لا عبدك


    ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
    وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
    وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
    قول العيب مش فيا دا فى الضى
    انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
    مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش





  2. #2

    افتراضي رد: اعتذار

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى مامون مشاهدة المشاركة
    أسف سيدتى انى احببتك
    وظللت ليالٍ ساكن اسرك
    وظننتُ انى باخلاصى لهواكى
    سأظل رفيقاً فى ايكك
    لكنى أسف اعتذرُ
    حررتُ القلبَ منك وعصيتك
    ونزعت قيود الرقِ
    وكسرت ُ اغلالاً فى صدك
    طهرت القلبَ ياملهمتى
    ولعنت الذلَ وقساوة قلبك
    وأسفتُ على حب ضائع
    ولعنتُ اياماً فى قهرك
    فلتبقٍ فى الفكر تائهً
    تنتظرى مرارة قدرك
    ولتجنى ثمرات الصدِ
    يقتلك الهجرَ وبنصلك
    واخيرا اعتذر لزمنٍ
    قد مرَ عليه من مثلك
    اسف سيدتىواعلنها
    انى حرا لا عبدك
    لم أجد بيتا أتركة ولا أقتبسه
    دائما مبدع مصطفى مأمون
    تحياتى لك


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

  3. #3

    افتراضي رد: اعتذار

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرومنسى مشاهدة المشاركة
    لم أجد بيتا أتركة ولا أقتبسه
    دائما مبدع مصطفى مأمون
    تحياتى لك
    دائما ما اسعد لتواجدك رومانسى واطراءك الذى فاق الوصف اشكرك صديقى


    ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
    وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
    وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
    قول العيب مش فيا دا فى الضى
    انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
    مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش





  4. #4
    المديرة العامة الصورة الرمزية اميرة حبى انا
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصر
    العمر
    50
    المشاركات
    12,656
    معدل تقييم المستوى
    10


    افتراضي رد: اعتذار

    طهرت القلبَ ياملهمتى
    ولعنت الذلَ وقساوة قلبك
    وأسفتُ على حب ضائع
    ولعنتُ اياماً فى قهرك


    واخيرا اعتذر لزمنٍ
    قد مرَ عليه من مثلك
    اسف سيدتى واعلنها
    انى حرا لا عبدك
    تكلمت فابدعت فى وصفك
    لانسانة لا تستحق احساسك او حبك لها
    اكيد هى خسرانة
    واكيد مصطفى مأمون يستحق من هى افضل منها
    اللى انت كاتب عنها لا تستحق ان تفكر فيها حسب وصفك انك حتى بتلعن الزمن اللى مرت بيه
    دى وحشة اوى
    اتمنالك تلاقى الافضل
    عشان منشوفش كلمة حزن واحدة فى كلامك

    نسأل الله العلي العظيم ان يغفر لأخونا جمال
    وان يتقبله لديه في جنات النعيم
    وان يلهم اهله وذويه الصبر والسلوان
    وانا لله وانا اليه راجعون


  5. #5

    افتراضي رد: اعتذار

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميرة حبى انا مشاهدة المشاركة
    طهرت القلبَ ياملهمتى
    ولعنت الذلَ وقساوة قلبك
    وأسفتُ على حب ضائع
    ولعنتُ اياماً فى قهرك


    واخيرا اعتذر لزمنٍ
    قد مرَ عليه من مثلك
    اسف سيدتى واعلنها
    انى حرا لا عبدك
    تكلمت فابدعت فى وصفك
    لانسانة لا تستحق احساسك او حبك لها
    اكيد هى خسرانة
    واكيد مصطفى مأمون يستحق من هى افضل منها
    اللى انت كاتب عنها لا تستحق ان تفكر فيها حسب وصفك انك حتى بتلعن الزمن اللى مرت بيه
    دى وحشة اوى
    اتمنالك تلاقى الافضل
    عشان منشوفش كلمة حزن واحدة فى كلامك
    اكتمال اى قصيده تالقها بمرورك عليها اميره ليكتمل عقدها كعقد انتظر لؤلؤته فجاءت فاكتمل
    اشكرك


    ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
    وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
    وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
    قول العيب مش فيا دا فى الضى
    انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
    مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش





صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. اعتذار رومانسي
    بواسطة نور في المنتدى قسم عالم حواء
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 09-05-2011, 03:52 PM
  2. -- اعتذار!!
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 30-03-2011, 12:20 AM
  3. -- اعتذار واجب ومهم
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 15-03-2011, 05:30 AM
  4. اعتذار من الشرطه فى الاقصر
    بواسطة خلود في المنتدى متابعة اخبار مصر الجارية
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 11-03-2011, 11:36 PM
  5. -- اعتذار واجب
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 28-02-2011, 12:10 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1