facebook

صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 5 من 11

الموضوع: خطيبى يبكى كثيراااا

العرض المتطور

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
  1. #1
    الصورة الرمزية الطاوس الحزين
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    فى اعماق نفسى
    العمر
    58
    المشاركات
    521
    معدل تقييم المستوى
    18

    BeRightBack خطيبى يبكى كثيراااا















    اعضاء منتدانا الرائع



    وحشتونى جدااااااااااااااااااااااااااا


    معنا اليوم مشكله جديدة ومازالت صاحبتها تعانى منها اشد المعاناه وتحتاج الى مشورتكم الطيبة


    البنت مخطوبه ومشكلتها تكمن فى ان خطيبها هذا احيانا يبكى الى ان تصل حلته الى ان يفارق الحياة لاى سبب



    وهذا يقلقها كثيراااااا


    فتسال هل استمر معه ام اتركه لان هذه الصفة تجعلها لا تغضبه لاى سبب



    لانه سرعان ما يفقد السيطرة على نفسه وتلفظ انفاسه


    هو ولد كويس عدا هذه الصفة



    فماذا تفعل لو كنت مكانهااااا


    قد طرأت على ظروف
    قد تمنعنى من الدخول
    اسالكم الدعاء


  2. #2
    المشرف العام الصورة الرمزية fagrmasr01
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    فى عقل وقلب محبوبتى
    المشاركات
    10,997
    معدل تقييم المستوى
    29


    افتراضي رد: خطيبى يبكى كثيراااا

    لا حول ولا قوة الا بالله

    أولا .. حمدا لله ع السلامة يا طاووس

    فعلا اشتقنا لمواضيعك ومشاركاتك

    باذن الله مش تغيبى تانى عننا أبداً


    أما صاحبة المشكلة
    فانها تقول انه ممتاز فى كل شئ ما عدا هذه النقطة
    وهى وان كانت نقطة صعبة ولكن
    انصحها طالما بتحبه وهو ممتاز
    تساعده وتدعمه نفسياً
    ولو بمساعدة طبيب نفسانى
    ودعمها النفسى له مهم اوى
    سبحان الله وبحمده
    سبحان الله العظيم



  3. #3
    الصورة الرمزية الطاوس الحزين
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    فى اعماق نفسى
    العمر
    58
    المشاركات
    521
    معدل تقييم المستوى
    18

    افتراضي رد: خطيبى يبكى كثيراااا

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fagrmasr01 مشاهدة المشاركة
    لا حول ولا قوة الا بالله


    أولا .. حمدا لله ع السلامة يا طاووس

    فعلا اشتقنا لمواضيعك ومشاركاتك

    باذن الله مش تغيبى تانى عننا أبداً


    أما صاحبة المشكلة
    فانها تقول انه ممتاز فى كل شئ ما عدا هذه النقطة
    وهى وان كانت نقطة صعبة ولكن
    انصحها طالما بتحبه وهو ممتاز
    تساعده وتدعمه نفسياً
    ولو بمساعدة طبيب نفسانى

    ودعمها النفسى له مهم اوى

    شكرا جزيلا على رايك وننتظر راى باقى الاعضاء


    شكرا على كلماتك الطيبة.. وغيابى بجد بجد غصب عنى .. كانت امتحانات الاولاد ...




    قد طرأت على ظروف
    قد تمنعنى من الدخول
    اسالكم الدعاء


  4. #4

    افتراضي رد: خطيبى يبكى كثيراااا

    والله اشتقنا لكى فعلا ياطاووس

    وحمدا الله بالسلامه ومتغيبيش عننا تانى بقى

    الامتحانات خلصت اهيه وعايزينك ويانا تانى بمشاركاتك ومواضيعك الجميله

    وربنا ينجح لك الاولاد ان شاء الله

    اما بالنسبه للمشكله اللى قدامنا دى

    زى ما قال جمال كده هو مطلوب له طبيب نفسى يساعده فى مشكلته دى

    هى محتاجه جمبها راجل مش واحد مع اى موقف هيقعد يعيط لها

    محتاجه راجل يتحمل المسؤليه وياها ويتحمل مسئوليه اولاد وعيشه وبيت

    هو يشوف دكتور نفسى يشوفه ويتابع حالته

    وتقبلى تحياتى وردى

    ونورتى تانى ياطاووس واياكى تغيبى بقى تانى





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  5. #5
    الصورة الرمزية الطاوس الحزين
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    فى اعماق نفسى
    العمر
    58
    المشاركات
    521
    معدل تقييم المستوى
    18

    افتراضي رد: خطيبى يبكى كثيراااا

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خلود مشاهدة المشاركة
    والله اشتقنا لكى فعلا ياطاووس


    وحمدا الله بالسلامه ومتغيبيش عننا تانى بقى

    الامتحانات خلصت اهيه وعايزينك ويانا تانى بمشاركاتك ومواضيعك الجميله

    وربنا ينجح لك الاولاد ان شاء الله

    اما بالنسبه للمشكله اللى قدامنا دى

    زى ما قال جمال كده هو مطلوب له طبيب نفسى يساعده فى مشكلته دى

    هى محتاجه جمبها راجل مش واحد مع اى موقف هيقعد يعيط لها

    محتاجه راجل يتحمل المسؤليه وياها ويتحمل مسئوليه اولاد وعيشه وبيت

    هو يشوف دكتور نفسى يشوفه ويتابع حالته

    وتقبلى تحياتى وردى

    ونورتى تانى ياطاووس واياكى تغيبى بقى تانى




    بجد بجد انا كمان اشتقت لكم


    الحمد لله ان الامتحانات خلصت .. بس خلصت على هههه


    شكرا خلود على ترحيبك الجميل

    وشكرا على رايك ..وننتظر باقى الاعضاء


    قد طرأت على ظروف
    قد تمنعنى من الدخول
    اسالكم الدعاء


صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. نغمة موبايل لطفل يبكي
    بواسطة حسون سبعين في المنتدى برامج الموبايل
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 30-01-2010, 06:55 PM
  2. هل تعلم متى يبكي الشيطان
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى الثقافة الدينية العامة
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 27-01-2010, 07:15 PM
  3. سوال يبكي القلب وعاوزه اجابه صريحه....
    بواسطة قمر في المنتدى قسم النقاشات الجــادة
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 31-08-2009, 06:26 PM
  4. كان يبكي طوال الليل !!!
    بواسطة الباشا تلميذ في المنتدى منتدى القصة
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 17-05-2009, 09:38 AM
  5. هنا يبكى الرجال
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى منتدى القصة
    مشاركات: 15
    آخر مشاركة: 07-04-2009, 10:58 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1