هذا الكلام من القلب نابع وعلى قلبك خليه طابع أحبك لو انك معي قاطع
هذا الكلام من القلب نابع وعلى قلبك خليه طابع أحبك لو انك معي قاطع
المسابقة الجديدة (اشحن رصيدك ديسمبر 2010)
دقة قلب
وبهمس الحب نلتقى







جميلة جدا هذه الكبسولات الرائعة
تسلم ايديك يا أستاذ صلاح
بنا يكرمك كمان وكمان
اللهم آمين
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
شكرا
فخامة المشرف
دي مضاض حيوي
علشان البرد
المسابقة الجديدة (اشحن رصيدك ديسمبر 2010)
دقة قلب
وبهمس الحب نلتقى







لالالا بجد جميلة اوى برغم انها قصيرة
لكن بجد حلوة اوى والله
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
حبيبي
كلامك انت الي حلو
بجد ومرورك احلي واحلي
المسابقة الجديدة (اشحن رصيدك ديسمبر 2010)
دقة قلب
وبهمس الحب نلتقى
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات