السلام عليكم
يا جماعة انا مش عارفه لية مش فية حيوية كدة فى المنتدى محدش بيرد على حد ومحدش بيشجع حد وشكلكوا كدة محدش عايز يستفيد
لا خالص
الناس هنا كلها بتحب تستفيد وتشارك
بس المشكله ان المنتدى نايم جدا اليومين دول
لكن لازم كلنا ايدينا فى ايدين بعض نرجع منتدانا اللى بيضمنا كلنا مره تانيه يقف على رجله تانى ونرجع لاعضاءنا نشاطهم وحيويتهم
ومش لازم نزهق كده ونييأس من فتره الصيف وغياب البعض فى مصايف واجازات اللى موجود يدخل ويرد ويناقش ويحط مواضيع وميزهقش من وجوده فى المنتدى وعدم رد البعض
ياريت التفاعل يكون اكثر من كدة
ياجماعة انا بقول كدة علشان دة منتدى اللى كلنا بنحبه ويعتبر بيتنا بس سكانهانشغلوا شويه وعايزة يبقى احسن منتدى
ان شاء الله
وكلنا طبعا عيزينه يبقى احسن منتدى فى الدنيا كلها
وبناشد الاداره تشوف لنا شويه تجديدات ومقترحات جديده للتنشيط
علشان منتدانا وبس








رد مع اقتباس





المفضلات