جبتلكم اليوم صورة تعبر عن الحب و الرومانسية
بمناسبة عيد الحب
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
جبتيها من انهي غابة
انتي مش عارفة انهم مانعين التصوير علشان الاحراج الحيواني
سلمت يمناك
لى أخ طالما سرنى ذكره فأصبحت أشجى لدى ذكرهوكنت أغدو الى قصره فصرت اغدو الى قبرهوكنت أرانى غنيا به عن الناس لو مد فى عمرهاذا جئته طالبا حاجة فأمرى يجوز على أمره-رحم الله- د. يحي بن عليتم تغيير الاسم من moaz1993 الى Messenger of Peace
منتهى الشاعريه
ياريت البنى ادميين يكون عندهم لمسة زى دى
اسمحى لى اسميك ورده المنتدى
لان مواضيعك لذيذة وليه شكل مميز
قد طرأت على ظروفقد تمنعنى من الدخولاسالكم الدعاء
ياقمر المنتدى ايه الجمال ده بس
فعلا بتحطى صور جميله ومواضيعك لذيذه
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
صدقينى تعبت وانا نازل بالصفحه لحد ماشفتهم فى عيد حبهم . . ربنا يسعدهم قمر بجد تستاهل كل التعب
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات