المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : -- العربي بقي هيروغليفي :D



RSS
22-02-2011, 11:00 AM
دي صورهـ من ملف ترجمهـ فيلمـ عندي

اظن واضح الكلامـ عاملـ آزاى :doh:



http://download.mrkzy.com/e/222011_md_12983569431.jpg



دخلت علي كونترول بانلـ وظبطت الاعدادات بتاع اللغهـ :wacko:


http://download.mrkzy.com/e/222011_md_12983569432.jpg >>


وحددت صح ع المربع الاحمر دا >>


http://download.mrkzy.com/e/222011_md_12983569433.jpg


وعملت ريستر ومحصلش حاجهـ :shocking:



كررت الموضوع دا كتيييير >> مفيش حاجهـ بتحصلـ :ranting_w:

وبعد يآس طويلـ ،، قلت آسالكمـ بقي :005:

ها حد هيعرف يساعدني ؟؟