المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : 2×1 عينين في عين واحدة



إبراهيم البشبيشي
19-02-2009, 10:02 PM
http://www.up.ecdscs.com//uploads/images/domain-e25d8c350f.jpg

قمر
19-02-2009, 11:11 PM
سبحان الله

إبراهيم البشبيشي
19-02-2009, 11:22 PM
ههههههههههههههههههه

دي خدعة يا قمر .. معمولة

ببرنامج الفوتو شوب .

وعموما متشكرين عالمرور

والرد الكريم .

fagrmasr01
19-02-2009, 11:43 PM
حلوة خصوصا انى بدأت اتعلم الفوتوشوب
فهى حافز بالنسبة لى

إبراهيم البشبيشي
19-02-2009, 11:44 PM
ماشي يا عم جمال .. ربنا يقويك

اميرة حبى انا
20-02-2009, 01:10 AM
هى حلوة عشان منك:)
بس شكلها وحش:p:p

DMR
20-02-2009, 11:09 PM
ههههههههههههههههههههههه
حلوة على راي اميرة بس شكلها وحش
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه