مشاهدة النسخة كاملة : علي معبر رفح
جدل داير يومــــــــاتي خناق
يقولوا الســور .. نقول أنفاق
يا ناس يا هوه كفــــايه نفاق
بلاش اللوعة والأشــــــــواق
نقدمـها لأعدائنا بدون أخلاق
أخـــــــويا هناك في كل ذقاق
يموت إبنه عشـــــــان ترياق
وزوجــــــــتة بتدعي للخلاق
يصــــــــبرها .. وأه يا فراق
بكت عيني وقلبي إشــــــتاق
لرؤية معبرك مفتوح لإخوانا
بدون الســور .. بدون أنفاق
fagrmasr01
01-03-2010, 03:36 PM
الله يبارك لك يا نصر يا شاعرنا الجميل يا رزين
ويجازيك خير عن اهتمامك باخواننا المحاصرين
اهلنا فى غزة فى الظلام .. من غير كهرباء نايمين
واحنا هنا بنتعشى ونتسلى وأطفالهم هناك جعانين
تسلم ايديك يا شـاعرنا .. ويسلم للمسـلمين قلمك
وباقول معاك لاخويا ف غزة .. حاسين هنا بألمك
قادر ينصرك ربى بسلطانه وينور فى العلا علمك
[QUOTE=fagrmasr01;54566]
الله يبارك لك يا نصر يا شاعرنا الجميل يا رزين
ويجازيك خير عن اهتمامك باخواننا المحاصرين
اهلنا فى غزة فى الظلام .. من غير كهرباء نايمين
واحنا هنا بنتعشى ونتسلى وأطفالهم هناك جعانين
تسلم ايديك يا شـاعرنا .. ويسلم للمسـلمين قلمك
وباقول معاك لاخويا ف غزة .. حاسين هنا بألمك
قادر ينصرك ربى بسلطانه وينور فى العلا علمك
الله يبارك فيك يا أســـــتاذنا يا سـيد الكل
كلامك قيمة له معني وحاجه بجد زي الفل
بحب لما اكتب شـعر تشرفني وتيجي تطل
اميرة حبى انا
02-03-2010, 10:10 AM
ياسلام
ردود الشعراء على بعض تخلى محدش يعرف يكتب ولا كلمة
هنكتب ايه بعد كل كلامكم مع بعض
ماشاء الله عليكم
fagrmasr01
02-03-2010, 02:02 PM
شكرا على تقديرك يا اميرة المنتدى
saadrabea
03-03-2010, 12:35 PM
تسلم ايدك ياشاعر
ربنا يكرمك وتمتعنا بشعرك الجميل
[quote=اميرة حبى انا;54607
ياسلام
ردود الشعراء على بعض تخلى محدش يعرف يكتب ولا كلمة
هنكتب ايه بعد كل كلامكم مع بعض
ماشاء الله عليكم
أشكرك لمرورك الكريم
[QUOTE=saadrabea;54654][SIZE=6]
تسلم ايدك ياشاعر
ربنا يكرمك وتمتعنا بشعرك الجميل
أشكرك لمرورك الكريم
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved, TranZ by Almuhajir