المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ـحوارك مع البحر هتقول ايه ؟؟؟؟؟؟؟ ...



RSS
19-10-2011, 03:40 AM
<div>

بسم الله الرحمن الرحيم

ازيكم يا حلوين

ندخل فى الموضوع على طول بلاش رغى




من منا مابيحبش البحر وبيرتاح لما يجلس امامـــــــــــه

صحيح فى بلدنا معندناش بحر لكن الحمد لله عندنا النيل وترع احسن من بلاش برده ههههه

خلينا نشوف البحر و انت





ممكن تحكي وتتكلم مع البحـــــــــر وتقول ايه


يلا اتخيل معايا




خد نفس عمـــــــــــــــــــــــــيق





يالله






اسرح



http://www.vb.6ocity.net/images/imgcache/2011/10/252.jpg






·انا البحر فمن أنت ؟
·انا جليس الناس فلماذا انت هنااااا ؟
·ما الذي يدور في خاطرك .. تكلم ...؟
فأنا ملاذ من لا أحد له .. ولا أحد يسمعه .. ولا أحد يفهم عليه ... !



·تشعر بنفسك وكأنك في دوامة ... مالسبب ؟
·خوف من الآتي ؟
·أهو شجار بينك وبين أحد ؟
·أهو حب ؟
·ما هو شغلك الشاغل ؟




http://www.mazikao.net/vb/imgcache/2/11593alsh3er.jpg
الحبيب .....
·هل لك حبيب ... ما اسمه ..أو أول حرف من اسمه ؟
·ماذا تهدي الحبيب بهذه اللحظة ؟
·لو كان الحبيب مكاني .. ما كان تصرفك .. قوولك ؟
·أغنية أو بيت شعر تهديه للحبيب ؟




http://www.vb.6ocity.net/images/imgcache/2011/10/253.jpg


لم ننتهي بعد .... الى أين انت ذاهب ؟
لن أطيل ؟
·كلمة لشخص ماا ... شكر .. اعتذار .. امتنان .. .. من هذا الشخص ؟
·أي شيئ تحب تقــــــــــــوله ..... ولمين ؟
·ما رأيك بالحواااااار ؟
·ما رأيك بصاحب الحوااااار ؟


طريقي معروف لكل انسان ضل طريقه ....
عد فأنا هنا بانتظارك ... لأسمعك ... لتفريغ همومك .. لأساررك اسرارك
وأشاركك طموحاتك ...






منقول