RSS
20-02-2010, 12:50 AM
(http://www.gulfson.com/vb/f36/t145263/)دورة (http://brush.gulfson.com)إحترف التعامل مع المنتديات هي دورة فيديو (http://cinema4d.gulfson.com)بالصوت والصورة بشرح فيها (http://action.gulfson.com)كيفية التعامل مع المنتديات بطريقة إحترافية, (http://action.gulfson.com)علي سبيل المثال بشرح طريقة التسجيل في المنتديات, والاختلاف في طرق التسجيل بين المنتديات, وبشرح بالتفصيل لوحة تحكم العضو في المنتدى, و (http://self.gulfson.com)إزاي نعمل مواضيع بالمنتدى, ونرد (http://action.gulfson.com)علي مواضيع, وإهتميت في الشرح انه يكون مبسط وسهل ومفصل (http://brush.gulfson.com)وسلس وعملي
سؤال : ليه إستخدمت كلمة (http://brush.gulfson.com)إحترف ومش استخدمت كلمة تعلم (http://www.gulfson.com)؟؟!!
الجواب : لأن كلمة (http://brush.gulfson.com)إحترف أشمل من كلمة تعلم (http://torrent.gulfson.com/games)وعشان ابسط لحضراتكم الفرق بين الاثنين (http://brush.gulfson.com)هشرح مثال بسيط
لو أنا بشرح (http://child.gulfson.com)مثلا (http://self.gulfson.com)إزاي نسجل في منتدى معين بطريقة تعلم (http://brush.gulfson.com)هشرح بالشكل التالي
في (http://www.gulfson.com/vb/)نموذج ملئ البيانات (http://news.gulfson.com)هنكتب اسم العضو في الخانة الأولي, وفي الخانة الثانية (http://news.gulfson.com)هنكتب (http://shapes.gulfson.com)الباسورد, وفي الخانة إلي جنبها هنعيد كتابة (http://shapes.gulfson.com)الباسورد ……… (http://glitter.gulfson.com)وهكذا
لو أنا بشرح (http://child.gulfson.com)مثلا (http://self.gulfson.com)إزاي نسجل في منتدى معين بطريقة (http://brush.gulfson.com)إحترف (http://brush.gulfson.com)هشرح بالشكل التالي
في (http://www.gulfson.com/vb/)نموذج ملئ البيانات (http://news.gulfson.com)هنكتب اسم العضو في الخانة الأولي, واسم العضو ممكن نكتبه إما ب (http://pagerank.gulfson.com)حروف عربي زي (http://child.gulfson.com)مثلا بيدو أو (http://pagerank.gulfson.com)حروف إنجليزي زي (http://child.gulfson.com)مثلاbedo أو أرقام زي (http://child.gulfson.com)مثلا 1987 أو رموز زي (http://child.gulfson.com)مثلا @_ $%, وإسم العضو فيه 3 شروط, الشرط الأول انه مش يكون أقل من 3 (http://pagerank.gulfson.com)حروف ………….. (http://glitter.gulfson.com)وهكذا
(http://search.gulfson.com)وده هدفي من الدورة إننا مش (http://action.gulfson.com)مجرد نتعلم التعامل مع المنتديات بل نحترف التعامل مع المنتديات
وإن شاء الله الموضوع ده هيكون (http://self.gulfson.com)بمثابة فهرس للدورة وهضيف جديد الحلقات فيه بإستمرار لسهولة التصفح (http://pagerank.gulfson.com)والوصول السريع للحلقات
للإطلاع علي فهرس الدورة من هناااااااااااااا (http://www.gulfson.com/vb/?gsr=b20vJUQ4JUFGJUQ5JTg4JUQ4JUIxJUQ4JUE5LSVEOCVBN SVEOCVBRCVEOCVBQSVEOCVCMSVEOSU4MS0lRDglQTclRDklODQ lRDglQUElRDglQjklRDglQTclRDklODUlRDklODQtJUQ5JTg1J UQ4JUI5LSVEOCVBNyVEOSU4NCVEOSU4NSVEOSU4NiVEOCVBQSV EOCVBRiVEOSU4QSVEOCVBNyVEOCVBQS8,aHR0cDovL3QzbGFtb y5j)
سؤال : ليه إستخدمت كلمة (http://brush.gulfson.com)إحترف ومش استخدمت كلمة تعلم (http://www.gulfson.com)؟؟!!
الجواب : لأن كلمة (http://brush.gulfson.com)إحترف أشمل من كلمة تعلم (http://torrent.gulfson.com/games)وعشان ابسط لحضراتكم الفرق بين الاثنين (http://brush.gulfson.com)هشرح مثال بسيط
لو أنا بشرح (http://child.gulfson.com)مثلا (http://self.gulfson.com)إزاي نسجل في منتدى معين بطريقة تعلم (http://brush.gulfson.com)هشرح بالشكل التالي
في (http://www.gulfson.com/vb/)نموذج ملئ البيانات (http://news.gulfson.com)هنكتب اسم العضو في الخانة الأولي, وفي الخانة الثانية (http://news.gulfson.com)هنكتب (http://shapes.gulfson.com)الباسورد, وفي الخانة إلي جنبها هنعيد كتابة (http://shapes.gulfson.com)الباسورد ……… (http://glitter.gulfson.com)وهكذا
لو أنا بشرح (http://child.gulfson.com)مثلا (http://self.gulfson.com)إزاي نسجل في منتدى معين بطريقة (http://brush.gulfson.com)إحترف (http://brush.gulfson.com)هشرح بالشكل التالي
في (http://www.gulfson.com/vb/)نموذج ملئ البيانات (http://news.gulfson.com)هنكتب اسم العضو في الخانة الأولي, واسم العضو ممكن نكتبه إما ب (http://pagerank.gulfson.com)حروف عربي زي (http://child.gulfson.com)مثلا بيدو أو (http://pagerank.gulfson.com)حروف إنجليزي زي (http://child.gulfson.com)مثلاbedo أو أرقام زي (http://child.gulfson.com)مثلا 1987 أو رموز زي (http://child.gulfson.com)مثلا @_ $%, وإسم العضو فيه 3 شروط, الشرط الأول انه مش يكون أقل من 3 (http://pagerank.gulfson.com)حروف ………….. (http://glitter.gulfson.com)وهكذا
(http://search.gulfson.com)وده هدفي من الدورة إننا مش (http://action.gulfson.com)مجرد نتعلم التعامل مع المنتديات بل نحترف التعامل مع المنتديات
وإن شاء الله الموضوع ده هيكون (http://self.gulfson.com)بمثابة فهرس للدورة وهضيف جديد الحلقات فيه بإستمرار لسهولة التصفح (http://pagerank.gulfson.com)والوصول السريع للحلقات
للإطلاع علي فهرس الدورة من هناااااااااااااا (http://www.gulfson.com/vb/?gsr=b20vJUQ4JUFGJUQ5JTg4JUQ4JUIxJUQ4JUE5LSVEOCVBN SVEOCVBRCVEOCVBQSVEOCVCMSVEOSU4MS0lRDglQTclRDklODQ lRDglQUElRDglQjklRDglQTclRDklODUlRDklODQtJUQ5JTg1J UQ4JUI5LSVEOCVBNyVEOSU4NCVEOSU4NSVEOSU4NiVEOCVBQSV EOCVBRiVEOSU4QSVEOCVBNyVEOCVBQS8,aHR0cDovL3QzbGFtb y5j)