RSS
28-09-2011, 02:12 AM
بسم الله الرحمن الرحيم
طبعا معانا انهرده موضوع هيجننى برده (اكنش انا مجنون اساسا) ما عليهم
الفوزير
الفوزير يا جدعان بقية حاجه لا تطاق
الناس فى يوم وليله بقية عايزه تتغنى باى طريقه
زمان لما طلعت جديد كانت فى البان فاكر انا لبان حول العالم بتاع الالبوم الى تلزق فيه الصور
ههههههههههه ساعتها فضلنا نشترى فى البان ونلزق فى ام الصور على اساس اننا هنكسب
عجله بس يغيظك انك كنت الاقى العجله كلها الا الجدون
لا كسبنا عجله ولا مشط كبريت حتى قلنا ماشى محنا كنا عيال هبل بقى
كبرنا شويه طبعا الناس دى عارفه انها مش هتخيل علينا حكاية اللبان دى
عملولنا بقى فوزير التلفزيون ودى بقى اساس الموضوع
لا وايه عملو قنوات خاصه بالمسابقات لا ومتعاونين اسئلتهم سهله جدا
لدرجة انى كلتها مره وقلت ياد اتصل دا لو حمار هيجاوب لا والى طمنى بقى ان كل الى بيتصلو اغبيه وبيجاوبو غلط
قلت بقى اجاوب انا رحت متصل اول حاجه قلك عزر لكثافة الاتصالات انتظر فضلت انتظر لغاية
متنفخت فى تلاتين جنيه
وكرمنى ربنا وقلى عفوا ودانك طولت
الهبل ورانا ورانا ولا ايه
ههههههههه بس المشكله مش فى ده المشكله ان القنوات دى بتكسب مكاسب بالهبل وكل ده على قفا المغفلين
بس انا بعزرهم برده اصلهم بيجيبو بنات تهبل والواحد يشوفهم ويطلع الشارع يتف على البنات
الى فيه ويرجع تانى
لا وكله كوم وميلدى تركس كوم بتجيب شوية بنات يخرابى تهبل وتخلى الشاب من دول يريل
ولسانه يدلدل ويدفع 1000 جنيه مش مهم يكسب المهم يتكلم معاهم وخلاص
لا ولا كرومبو ولا سرحان ونفيسه ولا ولا بجد بقيت حاجه مرار
يلا بقى يا حلوين
مين اتصل بالقنوات دى ؟
الى اتصل بقى كسبت ولا خدت الصابونه؟
من وجهت نظرك ايه الحل فى الموضوع ده؟
يلا بقى عايز ردود بالهبل
والله شكلكم هتوكسونى ومش هاخد حتى 5 نقط
يلا ربنا يستر
منقول
طبعا معانا انهرده موضوع هيجننى برده (اكنش انا مجنون اساسا) ما عليهم
الفوزير
الفوزير يا جدعان بقية حاجه لا تطاق
الناس فى يوم وليله بقية عايزه تتغنى باى طريقه
زمان لما طلعت جديد كانت فى البان فاكر انا لبان حول العالم بتاع الالبوم الى تلزق فيه الصور
ههههههههههه ساعتها فضلنا نشترى فى البان ونلزق فى ام الصور على اساس اننا هنكسب
عجله بس يغيظك انك كنت الاقى العجله كلها الا الجدون
لا كسبنا عجله ولا مشط كبريت حتى قلنا ماشى محنا كنا عيال هبل بقى
كبرنا شويه طبعا الناس دى عارفه انها مش هتخيل علينا حكاية اللبان دى
عملولنا بقى فوزير التلفزيون ودى بقى اساس الموضوع
لا وايه عملو قنوات خاصه بالمسابقات لا ومتعاونين اسئلتهم سهله جدا
لدرجة انى كلتها مره وقلت ياد اتصل دا لو حمار هيجاوب لا والى طمنى بقى ان كل الى بيتصلو اغبيه وبيجاوبو غلط
قلت بقى اجاوب انا رحت متصل اول حاجه قلك عزر لكثافة الاتصالات انتظر فضلت انتظر لغاية
متنفخت فى تلاتين جنيه
وكرمنى ربنا وقلى عفوا ودانك طولت
الهبل ورانا ورانا ولا ايه
ههههههههه بس المشكله مش فى ده المشكله ان القنوات دى بتكسب مكاسب بالهبل وكل ده على قفا المغفلين
بس انا بعزرهم برده اصلهم بيجيبو بنات تهبل والواحد يشوفهم ويطلع الشارع يتف على البنات
الى فيه ويرجع تانى
لا وكله كوم وميلدى تركس كوم بتجيب شوية بنات يخرابى تهبل وتخلى الشاب من دول يريل
ولسانه يدلدل ويدفع 1000 جنيه مش مهم يكسب المهم يتكلم معاهم وخلاص
لا ولا كرومبو ولا سرحان ونفيسه ولا ولا بجد بقيت حاجه مرار
يلا بقى يا حلوين
مين اتصل بالقنوات دى ؟
الى اتصل بقى كسبت ولا خدت الصابونه؟
من وجهت نظرك ايه الحل فى الموضوع ده؟
يلا بقى عايز ردود بالهبل
والله شكلكم هتوكسونى ومش هاخد حتى 5 نقط
يلا ربنا يستر
منقول