المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : رسوماتي 2 ...............



DMR
09-02-2010, 05:41 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ازيكم اعضاء المنتدى الاحباء
ان شاء الله بخير انا كنت وعداكم ان في رسومات تاني هتشوفوها
و ادي الرسوماتي
عايزة رأيكم و ردودكم بصراحة

تحياتي
ل
ك
م
:50 (31)::50 (31)::50 (31)::50 (31):

fagrmasr01
09-02-2010, 06:56 PM
تسلم ايديكى يا دى دى
والله العظيم كلهم متميزين جدا وزى العسل

واضح ان عندك موهبة جميلة اوى فى الرسم
تسلم ايديكى .. بجد حلوين اوى يا دى دى
عاوز اشوف تانى وتانى .. كمان وكمان

DMR
09-02-2010, 08:05 PM
شكرا يا استاذ جمال على الرد المميز الذي انتظره دائما
و شكرا على مرورك
و ان شاء الله يكون في المزيد

fagrmasr01
09-02-2010, 09:28 PM
والله يا دى دى الرسومات جميلة اوى
ياريت توعدينى إنك توافينا اول بأول بكل جديد
وياريت تعملى لنا البوم لكل ابداعاتك

وتعتبر رسوماتك دى .. هى اول مشاركة فى المسابقة الأولى لقسم ابداعات الاعضاء
بالتوفيق دايما يارب آمين
:36_3_12[1]:

محمود عبد الله
09-02-2010, 10:11 PM
هيا جميلة جدا دا كلام فى سرك
بس اما مضطر اقول انها مش قد كدة
عشان المسابقة و كدة
ههههههههههههه

خلود
10-02-2010, 01:02 AM
اعوذ بالله منك يامحمود

شجع البنوته كده

رسمك حلو يادى دى

وبجد فيه موهبه جميله نميها كده اكر واكتر

لما نشوف محمود هيشارك بايه وهبعرف يشترك اصلا ولا كلام وخلاص على رأى صباح كلام كلام

محمود عبد الله
10-02-2010, 07:41 AM
خليكى محضر خير يا خلود

وردة الايمان
10-02-2010, 12:04 PM
رسوماتك جميله فعلا يا ديدى ..

كلها ... المسجد والورد و( جيرى ) كلهم جمال فعلا

تسلم ايدك ...

DMR
10-02-2010, 08:56 PM
شكرا بجد با جماعة على ردودكم اللي بجد اسعدتني
و اما نشوف يا محمود هتعمل ايه ادينا مستنينك و نشوف انا احلى و لا انت

محمود التهامي
10-02-2010, 09:04 PM
ماتخافيش يا دي محمود كبيره يرسم عربية زي اللي متصور جمبها دي
ههههههههههههههههه

اميرة حبى انا
11-02-2010, 12:03 AM
ايوة اقلبو الموضوع هزار بقى
دى دى بجد موهبتك جامدة جدا وواضحة جدا فى الرسومات
احنا معانا فنانة ومش كنا نعرف
يلا عايزين نشوف اكتر واكتر يا فنانة

DMR
11-02-2010, 11:07 PM
بجد انا مبسوطة لوجودكم في موضوعي و تعليقاتكم الجميلة
و بالنسبة لمحمود فانا مستعدة تمام الاستعداد لملاقاة منافسي الوحيد و هنشوف مين احلى باذن الله و اتمنى له التوفيق دائما
:50 (31)::50 (31):