المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : كنت القمر



AFIFI MOSTAFA
25-09-2011, 04:34 PM
يا ليتنى كنت القمر
لاضيئ عمرك فى السهر
ودائما انظر اليك
فى ظلام كنتى اونهر
ويكون حبى لكى وحدك
ويكون ليلنا سمر
فكلما انظر اليك
اتمنى ان يدوم النظر
وكلما القى عينيك
اجد الكلام عندى كثر
وكأننا فى حبنا الدنيا
لنا دون البشر
نحيى فى نسج من خيال
ونبنى من الثوانى العمر
فحبنا مملكة عشق
وكلانا امراء البشر
سنكون للعشق إسما
راسخا فوق الحجر
لا تمحوة الدموع
ولا حتى بكاء المطر
ولا حتى ساعات الفراق
ولا حتى ساعات السفر
حبنا سيبقى حكايه
لكل احباب الدهر

الشاعره الثائره
25-09-2011, 06:43 PM
ماذا اقول وهذا الذى امامى اجمل شعر واجمل الحروف
وهذا ليس جديدا فأبداعك شئ معروف
ولسوف يأتى اليوم الذى يصير فيه العامل لأشعارك ملهوف


تقبل مرورى وتحياتى على هذه القصيده المميزه التى تعجز كلماتى عن ثنائها

خلود
25-09-2011, 11:45 PM
عفيفى

حمدالله على سلامه رجوعك ووحشتنا اوى اوى

واهلا بيك وباشعارك اللى وحشتنا جدا

متغيبش تانى لو سمحت

AFIFI MOSTAFA
27-09-2011, 03:27 PM
ماذا اقول وهذا الذى امامى اجمل شعر واجمل الحروف
وهذا ليس جديدا فأبداعك شئ معروف
ولسوف يأتى اليوم الذى يصير فيه العامل لأشعارك ملهوف


تقبل مرورى وتحياتى على هذه القصيده المميزه التى تعجز كلماتى عن ثنائها



اتمنى ان اقتحم الحروف وانحت بها كلمات مدح واصنع بها عقدا ماسيا وتتواضعى لتلبسية

AFIFI MOSTAFA
27-09-2011, 03:31 PM
عفيفى

حمدالله على سلامه رجوعك ووحشتنا اوى اوى

واهلا بيك وباشعارك اللى وحشتنا جدا

متغيبش تانى لو سمحت


الله يسلمك يا خلود يا اعظم مديرات العالم وانا تحت امر المنتدى واعضاءة وتعليمات سياتك اوامر