المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نداء أنساني ( أرجع يا عفيفي )



nasr
21-01-2010, 01:59 PM
سئـــــــــلت عفيفي أين يمكث من يدير منتدانا

فجاء برده فرحا" هيا لتمكث جانبي حقق معايا

لدي اليوم مشــرفة ونجمة منتدي زينة الصبايا

حانت الي فرصــتها ولن تغيب بعيدا"عن يدايا

نصحته الإبداع وترك ما تحمله نفسه من نوايا

عجبا" لإبداع أنت تاركه كي تحقق في قضايا

fagrmasr01
21-01-2010, 02:36 PM
ههههههههههههههههه
عجباً لإبداع
أنت تاركه كى تحقق في قضايا

جميلة جدا يا ناصر ... ابداعك جميل جداً .. وخصوصا انه مستوحى من موضوع حى حقيقى لم تضيع منك خيوط الفكرة وتجاوزت بقلمك حدود توصيل المعلومة الى ان حلقت بكلماتك فى سماء إبداعية جميلة الآفاق


ان كانت هناك نصيحة فهى فى تغيير حرف واحد فى نهاية البيت الاول
بدلاً من ... من يدير منتدانا
أراها اوقع ان تحولت الى من يدير منتدايا

لك كل حب وتقدير واعتزاز يا ناصر
فخور جدا بنواتج ابداعات قلمك وفكرك الجميل
ربنا عز وجل يزيدك ويكرمك
آمين

nasr
21-01-2010, 02:49 PM
ما أجملك وما أجمل كلماتك وما أجمل نقدك
رجاء خاص أن تنقل ردك الرائع في نفس الموضوع من قسم أخبار المنتدي والأعضاء الي قسمنا حتي يستمتع الجميع بقصيدتك الجميلة .

AFIFI MOSTAFA
21-01-2010, 03:05 PM
يا حبيبى يا ناصر شكرا على ابداعك وعلى فكرة متنساش ان انا عينتك تكتب التحقيقات معايا دا تكليف يا استاذ مش هزار

nasr
21-01-2010, 03:36 PM
ده أنا اللي اشكرك يا حبيبي وربنا يكرمك وتفضل منورنا بقلبك الطيب وأبداعك الجميل.

خلود
22-01-2010, 05:21 PM
هههههههههههههه

احسن نصيحه شفتها يانصر

صدقنى ونعم الصديق

بس يارب تتسمع وتتنفذ

شكل المحقق عندى وهيتعبنا معاه

بس برضو نحن لها ولا بيهمنا