المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نداء إنساني ( واحشنا يا محمود )



nasr
20-01-2010, 12:38 PM
الي كل القلوب الرحيمة

الأسم : محمود التهامي

السن : 25 سنة

المهنة : مدير

رقم العضوية : 36

الدولة : 6 أكتوبر - مصر

الإنتساب : ديسمبر 2008

المشاركات : 1687

متغيب عن المنتدي من يوم 15/01/2010

من يجده يتصل بالمراقبة العامة فورا"

أو بقسم إبداعات الأعضاء.

ملحوظة :

إذا أستمر غيابه الي يوم الأثنين ( عيد الشرطة )

سوف أطلب من الأستاذ / عفيفي

التدخل الفوري والتحقيق في هذه الواقعة .

AFIFI MOSTAFA
20-01-2010, 02:54 PM
انا على اتمام الاستعداد والعدة جاهزة

ام العيال
20-01-2010, 03:27 PM
انا رايى نحيل اوراق عضويته لعفيفى من الاول ونخلص

عفيفى
ارجوا عدم الرافه بالمتهم
واعطاؤه اقصى عقوبه

يااامسهل

AFIFI MOSTAFA
20-01-2010, 04:34 PM
يا جماعة لا داعى للقلق هتوصى بالزبون بس ييجى

خلود
20-01-2010, 10:56 PM
ياجماعه لصبر لما نشوف ايه سبب الغياب ولو طلع سبب مش مقنع لمحققنا الهمام نبقى نديه اقصى عقوبه لغيابه عننا كل المده دى

لانه بجد وحشنا كلنا والمنتدى كله بيبقى جميل بوجوده

يلا يامحمود الحق وادخل الا العقوبه شكلها هتكون شديده

وعفيفى بيضحك علينا ويقول انه شاعر بس شكله كده جبار

ربنا يستر بقى

محمود التهامي
21-01-2010, 12:22 AM
ههههههههههههههههه
اول مرة حد يفتكرني بسرعه كدا
متشكر يا استاذ ناصر
بس على فكرة انا دائم الغياب
لاني بحتاج كتييييير لاوقات نقاهة
حضرتك عارف طبعا ماهو يا اما غياب يا اما مشوارين تلاته لأم دولت
متهيألي أغيب أحسن مش كدا
ههههههههههههههههههههههههههههه


أم العيال
تتردلك في الأفراح ان شاء الله
بقا من اولها كدا
طيب انتي حرة
باين عليكي متعرفيش اللي بيقف في طريقي بيجراله ايه
ابقي عرفيها يا خلووووود
هههههههههههههههههههههههههههههه

معلش بقا يا استاذ عفيفي الزبون راح منك المرة دي بس نعوضها المرة الجاية
بس لو مزنوق في زبون قوي يعني ممكن نبعتلك خلود
ههههههههههههههههههههههههه

خلود
21-01-2010, 12:59 AM
هو كل حاجه خلود:50 (8)::50 (8):

ايه ده بقى :storm_9401257127043:storm_9401257127043

محمود انا بكرهك على فكره هههههههههه:50 (33):

انا غلطانه علشان داخله اقولهم ادوه فرصه يعرفنا كان فين

يعنى تفلت منها انت واقع انا فيها :1 (18):

ده حتى حرام عليك وربنا :storm_9401257127043:50 (11):

انت معندكش ولايا:50 (8)::50 (8):

هههههههههه

اميرة حبى انا
21-01-2010, 01:17 AM
هههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههه
خلود
احثن
ههههههههههههههه

AFIFI MOSTAFA
21-01-2010, 10:01 AM
ايوا بقى تعالى تعالى يا خلود يا بنتى وبهذه المناسبة السعيدة هبدء التحقيق معاكى استعنا بالله :
انه فى يوم الخميس الموافق 21/1/2010 فى تمام الساعة العاشرة صباحا
بمقر المنتدى المسمى ( منتدى مدينة 6 اكتوبر وبمعرفتى انا / عفيفى مصطفى
المحقق المنتدب من المنتدى تم فتح باب التحقيق مع السيده/ خلود..........
بتهمه..............وبسؤالها بالاتى اجابت :
س : اسمك وسنك ومهنتك الحقيقية مش مهنة المنتدى انا ما عنديش مشرفة القسم العام ولا بتاع ( ملحوظه هامه جدا اجاباتك وانتى واقفه مفيش متهم بيقعد ادامى)

nasr
21-01-2010, 10:25 AM
اول مرة حد يفتكرني بسرعه كدا
متشكر يا استاذ ناصر
بس على فكرة انا دائم الغياب
لاني بحتاج كتييييير لاوقات نقاهة
حضرتك عارف طبعا ماهو يا اما غياب يا اما مشوارين تلاته لأم دولت
متهيألي أغيب أحسن مش كدا
ههههههههههههههههههههههههههههه

الحمد لله علي سلامتك
أنا عرفت الطريقة اللي أجيبك بيها لما توحشنا بكلمة السر " عفيفي ".
عموما" أنا طلبت منه يدور معايا بس لقيت يا باشا حبايبك كتير.
كله نزل فيك تقطيع باين عليك يا معلم مروق ناس كتير.
وعلي فكره أحب أشكر كل اللي شاركني في السؤال عليك
وأقول لهم المثل اللي كلنا عارفينه :
اللي ما لوش مدير بيشتري له مدير

خلود
21-01-2010, 10:40 AM
[QUOTE=AFIFI MOSTAFA;50991]ايوا بقى تعالى تعالى يا خلود يا بنتى وبهذه المناسبة السعيدة هبدء التحقيق معاكى استعنا بالله :
انه فى يوم الخميس الموافق 21/1/2010 فى تمام الساعة العاشرة صباحا
بمقر المنتدى المسمى ( منتدى مدينة 6 اكتوبر وبمعرفتى انا / عفيفى مصطفى
المحقق المنتدب من المنتدى تم فتح باب التحقيق مع السيده/ خلود..........
بتهمه..............وبسؤالها بالاتى اجابت :
س : اسمك وسنك ومهنتك الحقيقية مش مهنة المنتدى انا ما عنديش مشرفة القسم العام ولا بتاع ( ملحوظه هامه جدا اجاباتك وانتى واقفه مفيش متهم بيقعد ادامى


هو فى ايه

هو حصل ايه

عفيفى انت ما صدقت ولا ايه

ههههههههههههه

هو انا فى يوم وليله كده وبقدر قادر اصبحت متهمه بس ايه هى التهمه اساسا مافيش تهمه لا وايه واقفه قصاد حضره المحقق لا وايه وهيعذبنى بالوقوف قدامه كده مده التحقيق كلها

ربنا يسامحك يالى فى بالى

الحقونى ياناس :50 (8)::50 (8):

خدونى من الدار للنار :storm_9401257127043:storm_9401257127043

فين جمال يعمل لى قصيده خصوصى للى انا فيه ده او يعمل لى رثاء :50 (8):

يااميره الحقى هاتى لى عيش وحلاوه شكلى هطول فى التحقيق

لا عيش وحلاوه ايه انا مش اى حد ده انا نجمه المنتدى تبقى فراخ مشويه بما انى بحبها جدا :storm_6014232031094:storm_6014232031094

وخلى بالك من ولادى يااميره



http://www11.0zz0.com/2009/04/02/08/274404829.jpg

خلود
21-01-2010, 10:56 AM
وبعدين انا مسموح لى اجيب محامى

استنوا بقى على لما يوصل

حد يدور لى على محامى ياجماعه

بسرعه

مش فيه محامى هنا فى المنتدى

اه الاستاذ محمد كمال المحامى

ياريت حد يستدعيه ويتصل عليه

يقوله الحق اختك خلود بيحققوا معاها

nasr
21-01-2010, 11:12 AM
س : اسمك وسنك ومهنتك الحقيقية مش مهنة المنتدى انا ما عنديش مشرفة القسم العام ولا بتاع ( ملحوظه هامه جدا اجاباتك وانتى واقفه مفيش متهم بيقعد ادامى


فين جمال يعمل لى قصيده خصوصى


يااميره الحقى هاتى لى فراخ مشويه

ركز يا عفيفي في الأسمين اللي فوق قوي وفكر في مستقبلك كشاعر ومبدع في المنتدي ... ركز ... فكر ..أهدي بقي بنا يصلح حالنا وحالك.
الناس دي أيديها طايله يابني مينفعش نخبط معاهم.
دي طلبت قصيدة خصــــــــــــــــــوصي من المعلم بتاعنا وكمان طلبت فرخة مشوية وكان ناقص تطلب طحينه ومين مين ؟ من المراقبة العامة عارف يعني أيه المراقبة العامة يعني يا مبدع تكتب قصيدة رومانسية في قسم إبداعات الأعضاء تروح تدور عليها تلاقيها في قسم أخبار المبايلات أو قسم أطباقنا الشهية .
يا ريت بقي يا مبدع بعد الكلمتين دول تعقل وتهديها قصيدة من عندك وتبعت لها delivery order من تيكا لحد البيت.
أسمع كلامي وخليك عاقل .



http://www11.0zz0.com/2009/04/02/08/274404829.jpg
[/QUOTE]

خلود
21-01-2010, 11:24 AM
هههههههههههههههههههههه

ايوه العقل زينه

مش كده برضو يانصر

هو احنا اى حد ومعانا اى ناس

علشان تعرفوا بس ان ورانا رجاله

شكرا على النصيحه يانصر وياريت كده كل الناس زيك كده مخلصين لاصحابهم وبيدوهم النصيحه اللى مش تخيب خالص

بالنسبه للطحينه يانصر بدلها وخليها سلطه بالفلفل بحبها اكتر شويه

اسامة22
21-01-2010, 11:24 AM
يانهااااااااااااااار ابيض
معقولة معقولة
خلووووووووود تدخل تحقيق
لالالالالالالا
هو في ملااااااااااااااك يتحقق معاه
انا اعترض وبشدة
الملاااااااااك الطاهر خلود
نحن معكي يااااااااااااااختاة
نشجب ونرفض امتثالك لاي تحقيق
انتي الملاك الطاهر ونجمة المنتدي الرائعة
وانا هعمل نداء وعاجل لمنظمة حقوق الانسان
ولايهمك ياخلود

اسامة22
21-01-2010, 11:37 AM
حمدالله علي سلامة المدير
يارب دايما كدا موجود
ومنور الدنيا

nasr
21-01-2010, 11:55 AM
عفيفي .. جالك كلامي

أهي جابت محامي مدير منتدي تاني ودخل في الموضوع أسامة 22 عارف يعني أيه يعني أبوتريكة.
أنا خايف علي اخر اليوم يدخل في الموضوع حسن شحاته أو سمير زاهر وساعتها لا أستبعد تدخل جهات عليا فاهم يا علاء أقصد يا عفيفي خليك مبارك لايحققوا معاك أنته .
الحق بسرعة وأبعت ال order مع سلطة بالفلفل.

AFIFI MOSTAFA
21-01-2010, 12:15 PM
يا خلود يا بنت حوا وادم بحذرك لاخر مرة جاوبى على الاسئلة بسرعة انا لا اقبل بتدخل احد دا تحقيق يا بنتى مش لعبة بعد دقائق ستكونى فى غرفة الحبس ومش هتطلعى الا بكفالة وهتكون كبيرة جدا لذا انصحك بالرد على الاسئلة فى التحقيق احسن لان كل ما الوقت يتأخر العقوبات بتزيد ومفيش محقق بينصح بس علشان العيش والملح اللى كلناه فى القطر.
وممكن يا استاذ / ناصر تكون جانبى لكتابة التحقيق .

خلود
21-01-2010, 12:21 PM
لا مش هجاوب الا لما اعرف تهمتى بقى

اصلا بتحققوا ليه معاى اصلا اصلا

مش مفروض تعرفنى تهمتى وبعدين ارد

هههههههههههههه

يالهوووووووووى على

nasr
21-01-2010, 12:28 PM
يا خلود يا بنت حوا وادم بحذرك لاخر مرة جاوبى على الاسئلة بسرعة انا لا اقبل بتدخل احد دا تحقيق يا بنتى مش لعبة بعد دقائق ستكونى فى غرفة الحبس ومش هتطلعى الا بكفالة وهتكون كبيرة جدا وممكن يا استاذ / ناصر تكون جانبى لكتابة التحقيق .


انا نصحتك يا عفيفي يا خويا وده حق الصديق
أما أني أساعدك فيما تريد فأخلاقي كمصري أصيل
تمنعني دي مسألة مبدأ عارف يعني أيه مبدأ ( يعني عندي عيال عايز أربيها ) .

AFIFI MOSTAFA
21-01-2010, 12:38 PM
يا بنتى دى اكتر من تهمة مش تهمه واحدة اكتبى عندك:
1- بما انك مشرفة القسم العام توجد بعض المهام الادارية التى اغفلتيها بصفتك لا بشخصك
2- تغيبتى بعض الايام عن المنتدى دون عذر مقبول
3- مشاغباتك الدائمة - تقاريرك ا لامنية داخل المنتدى- حوراتك مع الاعضاء- مواضيعك الجديدة . تحتاج الى التحقيق
كل هذة الاتهامات مجرد بداية تحقيق اما صلب التحقيق والتهمه الاساسية فيه هى:
موضوع قطر الموت والضحايا اللذين لحقوا حتفهم من القطر وانك المسئولة الوحيده والرئيسية على موتهم واحب ان اخبرك ان هذة الاتهامات فقط جزء من جملة اتهامات سوف تسرد فى حينها.

fagrmasr01
21-01-2010, 01:55 PM
ايه اللى بيحصل دا
ايه اللى انا شايفه دا
يعنى حتى لما تعملوا تحقيق تقوموا تعملوه مع نجمة المنتدى الرائعة
واضح ان الموضوع فيه توصيات جاية من فووووق اوى ... من تالت دور او رابع دور مثلا ...

خدوا بالكوا ... انا هنا بصفتى رئيس برلمان المنتدى
ومن واجبى طبعاااااا انى اتطمن على سير التحقيقات واشوف ايه اللى بيحصل


متخافيش يا خلود ... انا هاعمل استجوابات وطلب احاطة واربعتاشر لجنة لتقصى الحقائق ... وهاقلب لك الدنيا ....
بس الاول عايزك تهدى خااالص ... انا هابعت توصية فورية بحفظ التحقيقات .. وطبعا هاتنتهى زى كل مرة... بتقديم الشكررر للحكومة وللبرلمان وللسادة النواب والسادة المتهمين والسادة الحضور .. والسادة الى محضروش

بس ياللا الاول قومى كلى لك لقمة معايا .. بالف هنا وشفا ...

http://www.lakii.com/img/all/Sep08/31oHl909240328.jpg

لا لا لا ... لازم تاكلى دى كمان
بالف صحة وعافية
http://img.photobucket.com/albums/v349/b-hanafy/maindish3.jpg

fagrmasr01
21-01-2010, 01:58 PM
اتفضلى اشربى العصير
http://www.almedan.net/Uploaded/1103295764_111.jpg

وادى كمان كام كوباية عصير طازة .. لاخويا عفيفى والمحققين
بالف هنا وصحة
http://balad.co.il/pic/pic/1(228).jpg

fagrmasr01
21-01-2010, 02:15 PM
جايب لك محامى
باعت لك سلامى
وهاحضر وادافع
بشعرى وكلامى

راح اطلب برائتك باسرع قرار
لو الف تهمة ف قطار أو حوار
و نعمل مظاهرة لكسر الحصار
وهناخدك معانا ..فى عز النهار


اخونا المحقق .. يا رمز العدالة
خلود احلى نجمة ورمز الاصالة
قوام قول البراءة بلاش الإطالة

ساعتها هاقول لك ياشهم وأصيل
ومعاك ع البراءة كام مليون دليل
زى نور الشمس .. أو نجوم الليل
خلود شاربة الأصالة من مياه النيل

nasr
21-01-2010, 02:36 PM
حبيبي يا حاج جمال يا كبيرنا هوه ده الكلام
والله العظيم الموضوع أن محمود كان واحشنا طلبنا من عفيفي يدور معانا مصمم يا كبير يصفي حساباته وأنا بعت له نداء انساني في قسمنا قسم الأبداعات ( أرجع يا عفيفي ) كالتالي :
سئـــــــــلت عفيفي أين يمكث من يدير منتدانا

فجاء برده فرحا" هيا لتمكث جانبي حقق معايا

لدي اليوم مشــرفة ونجمة منتدي زينة الصبايا

حانت الي فرصــتها ولن تغيب بعيدا"عن يدايا

نصحته الإبداع وترك ما تحمله نفسه من نوايا

عجبا" لإبداع أنت تاركه كي تحقق في قضايا

وطالما أنت وصلت يا كبيرنا يبقي الحق وصل وكلنا حنرضي بحكمك ربنا يقدرك علي حسم القضيه دي
يا ريت تعقل أخونا عفيفي القسم عندنا محتاج له والناس دي يا كبير محترمه أه بس أيديهم طايله.

AFIFI MOSTAFA
21-01-2010, 03:01 PM
يا نهار ابيض المبدعين هيسبوا نفسهم ويكتبوا شعر فى خلود دى تهمه تانية كبيرة فى حقها يا استاذ / جمال مفيش واسيط ولا مجاملات ولا حفظ للتحقيقات اخويا ناصر / انسوا يا جماعة دى جرايمها بمنتهى الفظاعة .

المحقق / عفيفى

fagrmasr01
21-01-2010, 03:05 PM
اتمنى ان اخويا عفيفى يستمع لصوت ندائى
كرئيس لبرلمان المنتدى .. وكأخ خايف عليه وعايز مصلحته طبعااااا


وارجو انه يقرا الشعر الى كتبته بعناية ... ويرد ع الشعر باشعاره الابداعية الجميلة
ويتحول الموضوع الى سجال شعرى نستمتع بيه كلنا باذن الله
إليك منى أطيب التحية يا ناصر
والى اخويا عفيفى تحية ومحبة



واتمنى ان نبدأ ها هنا السجال
وليتسع لنا فى المنتدى المجال
لابداعات الشعر وقمم الأزجال
بحلو القصيدة .. وشهد المقال

خلود
21-01-2010, 09:31 PM
والله عال اهو ده الكلام والا فلا

جمال بارك الله فيك وعليك اخى الفاضل ودمت لى وللمظلومين المقهورين امثالى من المحقق الغالى


مش هتكلم كتير لان النجوم مش مفروض يتكلموا اصلا هما بينوروا للى حواليهم بنورهم

هسيب الناس اللى بتقدر خلود تدافع عنها وتقف وراها

انا عارفه ان ورايا رجاله تاكل الزلط ومش هيرضيهم ظلم نجمتهم المحبوبه

عفيفى انت لعبت فى عداد عمرك

ولا شعر هينفعك ولا زجل هيفيدك

ياريت تلم اوراقك وتاخد اخوك نصر فى ايديك وتعلن وقف التحقيق فورا والا

كفايه كده كلامى خلص دلوقتى ولنا لقاء لحين عوده محققنا

عرفت انه اخد اجازه النهارده من استكمال التحقيق واضح ان نفسيته تعبت شويه

نديه فرصه يريح اعصابه ونستكمل باكر

محمد كمال
21-01-2010, 10:37 PM
ايه يا خلود ده
مين ده اللي بيتهمك
المحامي بتاعك وصل
والتهم كلها باطلة والإجراءات المتبعة غير صحيحة
يعني براءة ان شاء الله
ما تقلقيش انتي وراكي رجالة
وهنرد على كل الإتهامات ونفندها وهنبطل الإجراءات

nasr
21-01-2010, 10:43 PM
عفيفى انت لعبت فى عداد عمرك


ولا شعر هينفعك ولا زجل هيفيدك


ياريت تلم اوراقك وتاخد اخوك نصر فى ايديك


اللهجه دى مكنتش الصبح كده ..
عداد عمرك ...
خد أخوك نصر ...
ok ok ok ...

خلود
21-01-2010, 11:40 PM
[quote=اسامة22;51003]
يانهااااااااااااااار ابيض
معقولة معقولة
خلووووووووود تدخل تحقيق
لالالالالالالا
هو في ملااااااااااااااك يتحقق معاه
انا اعترض وبشدة
الملاااااااااك الطاهر خلود
نحن معكي يااااااااااااااختاة
نشجب ونرفض امتثالك لاي تحقيق
انتي الملاك الطاهر ونجمة المنتدي الرائعة
وانا هعمل نداء وعاجل لمنظمة حقوق الانسان
ولايهمك ياخلود
ربنا يخليك يااسامه
اخ وصديق

اشكرك على وقفتك وكلامك الجميل ده
واعتقد بلاش دلوقتى منظمه حقوق الانسان

نصبر شويه نشوف هيحصل ايه

خلود
21-01-2010, 11:52 PM
[quote=محمد كمال;51053]
ايه يا خلود ده
مين ده اللي بيتهمك
المحامي بتاعك وصل
والتهم كلها باطلة والإجراءات المتبعة غير صحيحة
يعني براءة ان شاء الله
ما تقلقيش انتي وراكي رجالة
وهنرد على كل الإتهامات ونفندها وهنبطل الإجراءات


حمدا الله بالسلامه يااستاذ

اتاخرت على كتير

عذبونى وحرمونى من الاكل لولا الحاج جمال الله يكرمه جاب لى غداء

ياريت تسجل كل ده لو سمحت

خلود
21-01-2010, 11:57 PM
[QUOTE=nasr;51054]




اللهجه دى مكنتش الصبح كده ..
عداد عمرك ...
خد أخوك نصر ...
ok ok ok ...






نصر انت من البدايه مسالم ونصحت سياده المحقق كتير وانا كنت منتظره منه انهاء التحقيق بالحفظ لكنه مصمم

ثم الناس وقفت جمبى خلاص والمحامى بتاعى وصل

اكيد اللهجه لازم تتغير

ولا انت ايه رأيك

عامه نصر انت قلت عندى عيال عايزه اربيهم

ربنا يخليهم لك

ويخليك لهم

nasr
22-01-2010, 08:38 AM
عامه نصر انت قلت عندى عيال عايزه اربيهم


ربنا يخليهم لك


ويخليك لهم

أنا قلت عندى عيال عايز أربيهم .. صحيح ودى مسألة مبدأ حضرتك حولتى كلمة

عايز الى عايزة وطبعا" ده غلطة كبيرة قوى قوى قوى.

كلمة عايزه دى تنفع تقولها واحده أسمها فايزه مش أنا يا أستاذه

ههههههههههههههههههههههههههههههه

عموما" طالما دعيتى لولادى روحى يا بنتى ربنا يفرحك بولادك أنا مسامحك

خلود
22-01-2010, 02:06 PM
شفت التلاكيك

غلطه مطبعيه مش مقصوده ياعم الحاج

ما انا عارفه هتدوروا لى على اى غلطه

خليتها غلطه كبيره اوى اوى اوى يعنى 3 اوى

ماشى يانصر وانا كنت فاكراك طيب طلعت شرير جدا

ام العيال
22-01-2010, 02:08 PM
يا خلود يا بنت حوا وادم بحذرك لاخر مرة جاوبى على الاسئلة بسرعة انا لا اقبل بتدخل احد دا تحقيق يا بنتى مش لعبة بعد دقائق ستكونى فى غرفة الحبس ومش هتطلعى الا بكفالة وهتكون كبيرة جدا لذا انصحك بالرد على الاسئلة فى التحقيق احسن لان كل ما الوقت يتأخر العقوبات بتزيد ومفيش محقق بينصح بس علشان العيش والملح اللى كلناه فى القطر.
وممكن يا استاذ / ناصر تكون جانبى لكتابة التحقيق .انا مستعده اكتب التحقيق
دى خلود ياناس
ومفيش اكل يدخلها الزنزانه الا لما يتفتش
ثم ايه فراخ مشويه دى
لالالالالالالالالالالالالالالالالا
عيش ومش صعيدى كمان وبدوده
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اكمل المسيره ياريسنا ياهمام:50 (36)::50 (36)::50 (36):

خلود
22-01-2010, 02:20 PM
[QUOTE=ام العيال;51084]انا مستعده اكتب التحقيق
دى خلود ياناس
ومفيش اكل يدخلها الزنزانه الا لما يتفتش
ثم ايه فراخ مشويه دى
لالالالالالالالالالالالالالالالالا
عيش ومش صعيدى كمان وبدوده
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اكمل المسيره ياريسنا ياهمام


كده ياام العيال متجيش الا منك انتى

وانا كنت مفكراكى اخت وصديقه وغاليه هى دى وقفه الاخت مع اختها فعلا فرحيهم فينا

ماشى ماشى

تتفقى مع المحقق على

على العموم متشكره اوى ياحاجه وانا مخصماكى بس

وان شاء الله مش هتفرحوا فى كتير وهطلع براءه من كل التهم الباطله بتاعتكم

معاى ناس واقفه جمبى الحاج جمال بحاله عمل قصيده مخصوص علشانى ومحامى الناس كلها تحلف بمهارته

على فكره ياام العيال انا مش عايزه المش بتاعك ده

انا مش بكل غير فراخ مشويه مش هتجيبوها لى هعمل اضراب عن الطعام واعرضكم للتحقيقات



http://www11.0zz0.com/2009/04/02/08/274404829.jpg

fagrmasr01
22-01-2010, 04:57 PM
واضح ان المحقق واخد اجازة عشان يراجع حساباته

ولا يهمك يا خلود
والاستاذ كمال المحامى بنفسه قال لك ان التحقيق كله باطل بااااطل باااااطل
زى جواز عتريس من فؤادة كدا

ام العيال
22-01-2010, 08:48 PM
ياخلود ياحبيبتى
المحامى بتاعك انا سهل جدا استقطبه لينا وبطريقتى الخاصه
وبطلى تستدرى عطفنا بالبنوته اللى بتعيط

احنا صعايده ومش بيهمنا
انا باتصال واحد اخلى الصعايده بتوعى يخطفوا المحامى بتاعك
هههههههههههههههه

قال فراخ مشويه قال
ايه زنزانه 5 نجوم


وجمال مسيره برضه تيجى رجله بالتحقيق
احنا معندناش يامه ارحمينى
نياها نياها
ضحكه شريره
هههههههههههههه

nasr
22-01-2010, 08:50 PM
انا دورت ليك على اى غلطه مالقتش


أنا اللى غلط فيك غلطه كبيره اوى اوى اوى


يانصر انا كنت فاكراك شرير طلعت طيب جدا

أنا كنت متأكد أنك حتعرفى ده لوحدك أرجوكى بلاش الأسف الموضوع أبسط من كده بكتير.

:1 (11)::1 (11)::1 (11):

محمود التهامي
22-01-2010, 08:55 PM
عال عال عال
اغيب يومين يحصل كل دا

فين المشرفة العامة اللي هنا
المشرفة بتاعتك مطلوبة للتحقيق ولازم تسلميها
معندناش هنا كوسة

وفين عفيفي بيه وكيل النيابة
اتخذ اجراءاتك ياباشا واحجزها 15 يوم على ذمة التحقيق

وزي ما قالت أم العيال
مفيش أكل يدخل من غير تفتيش

وخوفا من إن الأكل يكون مسموم
- ماهي حبايبها كتير زي مانتو عارفين -
يبقا لازم حد يدوقه الأول
وبما ان عم جمال هو اللي جاب الأكل يبقا لازم يدوق


وبالنسبة للاتهامات
فيه تهمة جديدة هيتم اضافتها في سجلك يا متهمة
وهي الجمع بين منتديين
انتي متعرفيش ان القانون بيحرم دا
الرجالة بس ليهم حق الاشراف في اكتر من منتدى
بنص الشرع والقانون
استاذ محمد كمال
حضرتك مستشارنا القانوني وعليه فلا يحق لك تمثيل المدعية
ولذلك فبدءاً من ساعته وتاريخه وكلناك المدعي بالحق المدني ضد المتهمه لما ألحقته بالموقع من اضرار

اولا : التجمعات المشبوهه في مواضيعها
ثانيا : استغلال سلطتها في تبديل سلطة الطحينة بسلطة بفلفل والمصيبة ليكون حراق كمان
ثالثا : الدعوة للتجمهر أمام النيابة والتحريض بهتافات تسعى لقلب نظام الحكم
رابعا : نستقبل اتهاماتكم على ايميل الموقع

وعلى السادة المحامين الراغبين في تمثيل الموقع بالادعاء بالحق المدني ضد المتهمه الاتصال بنا دون تردد
كذلك نرحب بكل انواع الشجب والادانة لكل ما قامت به المتهمه على الرقم الساخن للموقع
كما ندعو جميع المواقع العربية لتكوين هيئة هجوم مشترك ضد المتهمه
لما اثارته من فتنه بين الأعضاء
وما اوجدته من انقسام بين الأعضاء
ما بين مؤيد ومناهض لأفعالها الشنيعه

nasr
22-01-2010, 09:24 PM
مش بقول واحشنا بين محمود

nasr
22-01-2010, 09:37 PM
أسف على بين أصلى مخضوض قوى من الداخلة الجامدة دى
ده كده أحلوت قوى......

محمود التهامي
22-01-2010, 09:41 PM
ههههههههههههه

هقول ايه بس ماهو العيب على اللي طلعها
باين كدا كان فاكر معاها حصانة
بس في حالة التلبس مفيش حاجه اسمها حصانة
فيه حصان بس
ههههههههههههههههههههههههههههه

nasr
22-01-2010, 09:47 PM
حد شاف مدام أمىرره - المراقبة العامة

الراجل متنرفز قوى بسرعة نادولها

nasr
22-01-2010, 09:53 PM
طب حد شاف المحقق بسرعه نادوله

الراجل مولع بعد كده !! حنزعل كلنا

afifi mustafa
22-01-2010, 09:56 PM
السلاك عليكم ورحمه الله وبركاته

النيابة المسائية :
ارجو من الاخت ام العيال ان تستعد لبدء التحقيق
الاخ المحامى / محمد كمال ارجو ان ثبت بما لا يدع مجالا للشك ان المتهمة خلود كاملة العقلية على استعداد لبدء التحقيقات
الاخ الاستاذ / محمود التهامى سوف تقوم النيابة بعمل اعلان داخل المنتدى لكل من له مظلمه او شكوى عند الموعوده خلود ان يتقدم بها
الاخ جمال / وقوفك بجانب المتهمه خلود اكد انك مشارك لها فى كل افعالها سوف نغض الطرف عنك بعض الوقت لحين الانتهاء من التحقيقات معها
الاخ ناصر / الايام بيننا

اما انتى يا خلود فقبل البدء فى التحقيق معكى كتبت لكى هذة الكلمات:

يا خلود يا بنت الايه مالى اراكى مهمومه
فكوا الاساور من ساعديها باين عليها مفحومه
تبكى عيونها بلا انقطاع حاسة بأنها معدومة
هيا تعالى قفى امامى اسمك من الان مرحومه

عفيفى

خلود
22-01-2010, 11:31 PM
هههههههههههههه

ياسلام يامحمود

تلبس كمان تلبس بأيه بقى ان شاء الله

كل اتهامتكم لى باطله وليس لها اساس اصلا اصلا

وبص ياعفيفى انا لها ومش بيهمنى وواقفه قدامك اهو ولا مهمومه ولا معدومه زى ما قلت كده

والايام بينا وكل ظالم وله يوم

اميرة حبى انا
23-01-2010, 03:28 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عاجبكو كده
جبتولى الكلام
نظرا لسلطتى اللى هستغلها حالا اسوأ استغلال
بصفتى المراقبة العامة
اذا انا القاضى
حكمت المحكمة بالاتى
1-خصم تسع سنين من مرتب المحقق عفيفى لعدم سرعة اتخاذ الاجراءات وضبط واحضار المتهمة
2- حبس جمال جابر لمدة شهر مع النفاذ لقيامه بتهريب مأكولات ممنوعة للمتهمة(حيث لم يسمح لها الا بالمش ابو دود بتاع ام العيال)
3-نصر كنت هتودينا فى داهية يابنى ليه بتجيب سيرة الناس (جمال كلامك هيوديك السجن مبارك عليك السجن يا حاج)
4-اسامة 22 بتدافع عنها وهى عندها كل التهم دى غرامة الف ريال(اصله فى السعودية)
5-محمد كمال يتم ايقافه عن العمل لمدة شهر(لانه مستشارنا القانونى ازاى تدافع عنها)
الحكم التاريخى
بعد ثبات التهم وشهادة الشهود
حكمت المحكمة حضوريا
باحالة اوراق المتهمة
خلود
مشرفة القسم العام
باحالة اوراقها الى
فضيلة مفتى الديار المصرية
ولا حول ولا قوة الا بالله
http://up4.m5zn.com/9bjndthcm6y53q1w0kvpz47xgs82rf/2010/1/22/04/6xufarrcl.jpg
رفعت الجلسة

AFIFI MOSTAFA
23-01-2010, 10:06 AM
فى حاجة اسمها انا واقفة ادامك اهو ايه اللغة الغريبة دى انتى امام جهة تحقيق يا شاطرة
اسمها انا واقفه ادام حضرتك يا فندم وعلى العموم نضيف لكى تهمه التحدث مع جهة التحقيق بطريقة غير جيدة و فى ناس كتير تقدموا بشكاوى ومظالم سوف نقوم بسردها بصى فوق يا شاطرة الاستاذ/
محمود التهامى مقدم كام دليل على ادانتك والباقية تأتى:
وارجع لنفس السؤال اللى بديت به التحقيق والرد يكون بسرعة لانه نفذ صبر النيابة تجاهك والا غرفة الفيران جاهزة لكى واختك اميره عاوزانى احكم عليكى قبل ما احقق معاكى الحقى نفسك من دلوقتى :
س : اسمك وسنك ومهنتك الحقيقية ؟

fagrmasr01
23-01-2010, 07:20 PM
انا عن نفسى مقتنع اوى جدا خالص ببراءة نجمة المنتدى من كل مانسب اليها من تهم وارجو تسجيل وقوفى معها ورفض الاجابة عن اى سؤالات لحين توكيل محامى خصوصى اوى جدا ليها .. وذلك عملا بنص القانون وروحه
... روح القانون اللى خلاص قربت تطلع ....


وعلى فكرة يا إدارة
كل التهم دى كيدية .. ولسا هانوكل محامى .. شوفوا انتوا بئا على بال ما المحامى نطبخ له ... او حتى نشترى له سبيد فود ... ونوكله هياخد وقت قد ايه


وعليه يجب وحتما ولابد من كل بد
الافراج فورن وحالان عن نجمة المنتدى
لحد لما نوكل المحامى ولما المحامى ياكل ويشبع هاييجى يترافع
واللا انتوا يعنى عايزين الحامى يترافع من غير ما نوكله؟
يترافع يعنى وهو جعان ؟


اما حكم اميرتنا بوقف العضو الى اسمه جمال جابر
طبعن العضو موافق وبيرحب فى التو واللحظة بحكم أميرة المنتدى ... ولو انى يعنى .. بالتمس تخفيف الحكم ...
دا انا برضوا رئيس البرلمان يا أميرتنا
ويارررريت ماتشمتيش المحققين فينا يا أميرتنا

ام العيال
23-01-2010, 09:01 PM
ايه ياجمال الكلام الجامد ده
ده انت شويه تانى وتطلع مظاهرات
وبالروح وبالدم نفديكى ياخلود

احنا معندناش رحمه بالخارجين عن القانون
احنا نحيلها الاول لامن الدوله
ههههههههههههههه
وهناك بقى تتروق تمام وبعدين نكمل التحقيق

ياجمال خليك بعيد احسن لك
ههههههههههههه
اميره اصدرت الحكم ومحمود كتب حتة عريضه متخرش البيبسى واحنا بنحقق وشغلانه
دى عتيدة الاجرام هههههههههههههه

سيدى المحقق
لا تقلق انا وراك بالورقه والقلم

afifi mustafa
23-01-2010, 09:21 PM
الله يبارك فيكى يا ام االعيال بس المتهمة باين عليها هربت او باين عليها خايفة من الاسئلة ايه الجبن دا كلها شوية اسئلة بساط خالص
لو بريئة هنخلى سبيلها لو متهمه هنعقبها ومفيش عقاب بدون جريمه ( لاجريمه ولا عقاب الا بنص ) يالله يا خلود يا بنت الحلال خشى
على جهة التحقيق بقلب جامد وبثبات ايه اللى يحصل يعنى وبعدين علشان المصدقية موجودة معايا ام العيال انا مش عارف خايفة من
ايه اول مرة اشوف متهمه كدا خايفة من شوية سين وجيم ( اللهم اذا حكمتنا على احد فلا تنسينا عدلك )

عفيفى

خلود
23-01-2010, 11:37 PM
http://vb.arabseyes.com/uploaded/4_1199318236.jpg

عايزين ايه بتصحونى ليه
انا كنت نايمه بعد الاكله الدسمه اللى جابها لى جمال
وعرف يهربها لى بمنتهى السهوله من تحت ايديكم

عايزين ايه منى

انا مش هربانه ولا خايفه

انا وكلت محامى وجه يترافع عنى قلتو له انت تبعنا ومستشارنا القانونى يعنى حتى المحامى بتاعى اخدتوه منى

اعمل لكم ايه بقى

خلاص هاتوا لى انتم بقى محامى من عندكم واظن ده حقى ومش هتنازل عنه

ولغايه ما يوصل محامى من المحكمه اللى هى انتم انا مش عايزه حد يزعج النجمه تانى لو سمحتوا

انا فى حاله استجمام مش عايزه ازعاج
ماشى

شكرا ياجمال على وقوفك جمب اختك خلود
اما الباقيين كويس الايام بتبين كل واحد على حقيقته

شكرا يااميره ياثاحبتى

مكنش العشم وانا اللى استنجدت بيكى فى البدايه

nasr
24-01-2010, 12:03 AM
[QUOTE=خلـود;51298]

http://vb.arabseyes.com/uploaded/4_1199318236.jpg



عايزين ايه بتصحونى ليه
الكلب .. الكلب .. أوعي الكلب
مفيش رحمه
لا حول ولا قوة إلا بالله
إفترا

AFIFI MOSTAFA
24-01-2010, 02:18 PM
يالله يا متهمه ( ايه نحمه المنتدى دى ) قررت جهة التحقيق الموافقة على انتداب محامى لكى وهو السيد / جمال فجر مصر
يالله بسرعة خليه يجهز اوراقة واستعدى ( اهو مفيش حجة كدا )

ام العيال
24-01-2010, 08:53 PM
ياسلام على الرحمه
ياسلام على الانسانيه
والله ياعفيفى انت رجل والرجال قليل
كمان عينت لها محامى
ومش اى محامى
محامى وشاعر بنفس الوقت
يعنى يجيد فن استخدام الكلمه والمراوغه بها
بس هو راح فين
تلاقيه بيشرب القهوه اللى انا عملتهاله وكنت حاطه فيها العمل
هههههههههههههههههههه
وتلاقى مفعول العمل بداْ يشتغل

ههههههههههههه

خلود حبيبتى
انتى خلاص فى الباى باى

خلود
25-01-2010, 01:02 AM
[quote=afifi mostafa;51352]يالله يا متهمه ( ايه نحمه المنتدى دى )


نجمه المنتدى ده حضرتك وسام حصلت عليه من قبل الاداره

يعنى مش حطيته لنفسى واكيد الاداره شايفه انى استحقه

ماشى وبطلوا حقد بقى على الناس شويه
العين صابتنى ورب العرش نجانى النهارده 5 فى شهر 5


قررت جهة التحقيق الموافقة على انتداب محامى لكى وهو السيد / جمال فجر مصر


طبعا انا يشرفنى ان يكون المحامى بتاعى السيد جمال وهو فعلا احسن من يقوم بهذه المهمه واختيار بديع فعلا

يالله بسرعة خليه يجهز اوراقة واستعدى ( اهو مفيش حجة كدا

حاضر هخليه يجهز اوراقه حالا هبعت له فاكس من داخل زنزانتى

خلود
25-01-2010, 01:26 AM
[quote=ام العيال;51382]

خلود حبيبتى
انتى خلاص فى الباى باى

ميرسى ام العيال

اشكرك حبيبتى كل حاجه منك حلوه حتى لو كانت عمل يضيع منى المحامى بتاعى

بس مسيره يفوق ويوريكم صولاات وجوالات ده جمال مش اى حد تانى

رئيس برلمان المنتدى وشاعره

rose
25-01-2010, 09:55 AM
حمد لله على السلامة يااستاذ محمود

fagrmasr01
25-01-2010, 12:49 PM
جاهز للتحقيق
فين السؤالات

AFIFI MOSTAFA
25-01-2010, 02:34 PM
مساء الخير / يا سيادة المحامى المحترم

الاسئلة الموجه الى موكلتك :
س اسمك وسنك ومهنتك الحقيقية ؟

fagrmasr01
25-01-2010, 02:41 PM
اسجل حضورى مع موكلتى
بس الموكلة بتريح شوية ومش فاضية الساعة دى
بعد الغدا هانشوف لو كان وقتها يسمح
ومتنساش انها نجمة المنتدى وطبعن اكيد مشغولة
النجوم دول مش اى وقت بيطلعوا

هانحدد لك وقت للمقابلة
وادعى ان ربنا يحنن قلبها عليك وترد

AFIFI MOSTAFA
25-01-2010, 02:54 PM
نظرا لعدم حضور المتهة بعد استدعائها لاكثر من مره وطلبها بندب محامى للدفاع عنها وتم الموافقة على طلبها ولكن للاسف الشديد
افاد المحامى بما كتب سالفا تقرر ما يلى :
1- حبس المتهمه خلود الملقبة نجمه المنتدى فى غرفة الفيران لمدة اسبوع كامل
2- عدم الرد على مواضيعها لمدة يومان
3- التحفظ على لقب ( نجمه المنتدى ) لحين اشعار اخر
4- ارسال خطاب عاجل لنقابة المحامين لاعادة النظر فى عضوية المحامى / جمال فجر مصر ويرفق بالخطاب المستندات التى قدمها
وهى :

بس الموكلة بتريح شوية ومش فاضية الساعة دى
بعد الغدا هانشوف لو كان وقتها يسمح
ومتنساش انها نجمة المنتدى وطبعن اكيد مشغولة
النجوم دول مش اى وقت بيطلعوا


هانحدد لك وقت للمقابلة
وادعى ان ربنا يحنن قلبها عليك وترد

fagrmasr01
25-01-2010, 02:58 PM
إعادة النظر !!!!
كدا مرة واحدة ؟

اتمنى يتم الموافقة على قرار المحقق

خلود
25-01-2010, 06:10 PM
http://www.vb.6ocity.net/picture.php?pictureid=355&albumid=50&dl=1243354543&thumb=1 (http://www.vb.6ocity.net/album.php?albumid=50)

طيب انا اهون عليك تحطنى فى اوضه الفيران

يصح كده

انا سايباك لضميرك

يعنى علشان كنت مريحه شويه تصدر فرماناتك دى

فين المحامى بتاعى بقى
انا صحيت اهو

محمود التهامي
25-01-2010, 06:28 PM
يللا قدامي على اوضة الفيران يا متهمه

بعد اذنك يا حضرة المحقق انا داخل معاها

هههههههههههههههه

امنعو الزيارات بقا

محمود عبد الله
25-01-2010, 08:14 PM
حرام عليكو

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
حرااااااااااااااااااااااااااااام
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ظطوها بئا حكم متين و ريحووووووووووونا

محمود التهامي
25-01-2010, 08:26 PM
هههههههههههههههههههههههههههه

دي متهمه مش عربية عايزة ظبط زوايا

عموما

جاري التظبيط يا باشمهندس
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

AFIFI MOSTAFA
26-01-2010, 11:22 AM
ايه يا خلود البت اللى زى لهطة القشطة اللى فى الصورة دى علشان جمالها الغير عادى
وبرضة علشان انتى ماتهونيش عليا قررت جهة التحقيق اخلاء سبيلك بدون اى ضمانات
او كفالة وكفاية عليكى يومين فى غرفة الفيران وكفاية كدا بقى يا استاذ / محمود والمسامح كريم

عفيفى

nasr
26-01-2010, 02:23 PM
ايه يا خلود البت اللى زى لهطة القشطة اللى فى الصورة دى علشان جمالها الغير عادى وبرضة علشان انتى ماتهونيش عليا قررت جهة التحقيق اخلاء سبيلك بدون اى ضمانات او كفالة وكفاية عليكى يومين فى غرفة الفيران وكفاية كدا بقى يا استاذ / محمود و المسامح كريم .. عفيفى

هههههههههههههههههههه
قشطة عليك يا عفيفي يا عسل

AFIFI MOSTAFA
26-01-2010, 02:27 PM
انت اللى زى العسل يا منجة

خلود
26-01-2010, 06:06 PM
http://www.alamuae.com/gallery/data/media/123/0261.gif

احب اتقدم بوافر الشكر لسياده المحقق الاستاذ عفيفى على منحه لى بالبراءه واشكره على كرم اخلاقه اللامتناهى واتقدم له بهذه الباقه

http://akhawat.islamway.com/forum/uploads/post-20628-1188684311.gif

كما اشكر المحامى الخاص بى الاستاذ جمال فجر مصر على وقوفه بجوارى حتى النهايه وشغله معى بلا اتعاب تبرعا منه لاخته اخلود

مجتش من ناس تانيه قعدت تتفرج لا وايه شمتانه فى وبرضو اقدم له باقه ورد

http://akhawat.islamway.com/forum/uploads/post-20628-1188684311.gif

ومن حقى افرح طبعا ببراءتى واحتفل بيها

http://www.shuf.com/arabic/cards/images/cards/125/card.gif

http://jouri.jeeran.com/jouri-_-jouri_12.gifhttp://jouri.jeeran.com/jouri-_-jouri_12.gif



http://www.althkra.net/pic/ep/ee5.gif




http://www.moveed.com/data/thumbnails/31/1.gifhttp://www.althkra.net/pic/ep/Z2.gif

fagrmasr01
27-01-2010, 03:56 PM
كما اشكر المحامى الخاص بى الاستاذ جمال فجر مصر على وقوفه بجوارى حتى النهايه وشغله معى بلا اتعاب تبرعا منه لاخته اخلود


مجتش من ناس تانيه قعدت تتفرج لا وايه شمتانه فى وبرضو اقدم له باقه ورد


http://akhawat.islamway.com/forum/uploads/post-20628-1188684311.gif




http://www.alamuae.com/gallery/data/media/123/0261.gif



مفيش شكر ع الواجب يا خلود

وبالنسبة للمحقق ... اللى لم يحقق ..
وكل اهتمامه اتركز فى البت الحلوة الى حطيتى صورتها .. ونسى نفسه ونسى التحقيق ونسى السؤالات
اعتقد ان المحقق كشف نفسه بنفسه
دا مش تحقيق .. دى معاكسة

والمفروض ان يتم تحويل سيادة المحقق للتحقيق
مش كدا واللا ايييييييه ؟

AFIFI MOSTAFA
27-01-2010, 04:40 PM
طيب بذمتك يا شيخ رد على بكل صراحة هى زى لهطة القشطة ولا لاء

خلود
27-01-2010, 08:58 PM
ههههههههههههههههههههه