المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ـيا كتابى يا كتابى انا بحبك يا كتابى (حمله ابتسم معانا) ...



RSS
27-08-2011, 10:50 PM
http://www.dohaup.com/up/2010-01-14/dohaup_1073110578.jpg

ياكتابي ياكتابي

انا بحبك يا كتابي

ياكتابي ياكتابي
..................
انا بحبك يا كتابي

قولوا
لأمي متزعليش

دي مادة واحدة .. متصوتيش

قولولها معلش يا امي
اعيد اعيد وابويا يعيش

امانة تدوني برشامة .. وظبطوني في لجاني
ياكتابي ياكتابي انا بحبك يا كتابي







منقول