المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : العطش يسبب الغباء



اسامة22
20-08-2011, 02:46 AM
ـالعطش يسبب الغباء. ... (http://www.vb.6ocity.net/showthread.php?t=86840)




يجب إمداد الجسم بالماء، عن طريق شرب الماء، وذلك لاتاحة الجسم لعمل جميع التفاعلات الكيميائية،
خاصةً عند الصغار حيث يساعدهم على النمو، وتوليد الطاقة في الجسم مما يساعد على نقل النبضات في الأعصاب
ونقل المواد الكيميائية التي ينتجها المخ.

محمود التهامي
20-08-2011, 04:06 PM
هههههههههههههه
الحمد لله انا بشرب كتيييير جدا من وانا صغير

فريد
23-08-2011, 03:11 PM
اهو كده انا فهمت ليه انا مش بشرب كتير
هههههههههههههههههههههههه

خلود
24-08-2011, 01:43 AM
طيب وانا مالى بقى انا برجى السرطان وبشرب ميه كتير اوى

ايه الحل بقى

nogafoda
26-08-2011, 10:44 PM
الحمد لله ان احنا بلد النيل
وانا بقول هما الاذكياء كتير في مصر كده ليه
هههههههه

فريد
28-08-2011, 10:29 AM
ههههههههههههههههههههههههه