المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : موقف محرج - مش ممكن تنساه ؟



saadrabea
12-01-2010, 07:36 AM
اكيد كل واحد مننا حصل لة موقف فى حياتة (محرج ) مش ممكن ينساة

ياترى اية الموقف اللى حصلك ومش ممكن تنساة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!http://www.ebnmasr.net/forum/../forum/images/smiles/icon9.gif

اكيد هنستمتع بكل الاعضاء

محمود عبد الله
12-01-2010, 07:41 AM
انا مرة دخلت حمام الستات فى شركة شهيرة فى غمرة
و انا خارج من الكابينة لاقيت بنوته بتعدل الحجاب فى الكابينة
و متربسة الباب العمومى
و احلا صوات يا معلم
بس ربنا عداها على خير

اميرة حبى انا
13-01-2010, 09:21 AM
الموضوع جميل للنقاش
ينقل لقسم النقاشات الجادة

محمود عبد الله
13-01-2010, 09:25 AM
انقل يا عم انت هتخوفنا ولا ايه

ام انس
13-01-2010, 10:12 AM
للاسف مش فى ذاكرتى شئ

لكن اكتر حاجة تحرجنى ان حد يتوسم فيه بشئ , واخيب امله .

وشى بيحمر ويجيب الوان , ودماغى تولع , وربنا يستر