مشاهدة النسخة كاملة : موقف محرج - مش ممكن تنساه ؟
saadrabea
12-01-2010, 07:36 AM
اكيد كل واحد مننا حصل لة موقف فى حياتة (محرج ) مش ممكن ينساة
ياترى اية الموقف اللى حصلك ومش ممكن تنساة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!http://www.ebnmasr.net/forum/../forum/images/smiles/icon9.gif
اكيد هنستمتع بكل الاعضاء
محمود عبد الله
12-01-2010, 07:41 AM
انا مرة دخلت حمام الستات فى شركة شهيرة فى غمرة
و انا خارج من الكابينة لاقيت بنوته بتعدل الحجاب فى الكابينة
و متربسة الباب العمومى
و احلا صوات يا معلم
بس ربنا عداها على خير
اميرة حبى انا
13-01-2010, 09:21 AM
الموضوع جميل للنقاش
ينقل لقسم النقاشات الجادة
محمود عبد الله
13-01-2010, 09:25 AM
انقل يا عم انت هتخوفنا ولا ايه
ام انس
13-01-2010, 10:12 AM
للاسف مش فى ذاكرتى شئ
لكن اكتر حاجة تحرجنى ان حد يتوسم فيه بشئ , واخيب امله .
وشى بيحمر ويجيب الوان , ودماغى تولع , وربنا يستر
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved, TranZ by Almuhajir