المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ـتوبيكـ واحد بـ200 نقطه ...



RSS
09-08-2011, 10:21 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

http://fantasyflash.ru/anime/love/image/love241.gif
والله انا مش فاهمه ده توبيك ولا مسابقه:biggrin23:
http://fantasyflash.ru/anime/love/image/love241.gif

المهم

اقولكوا الفكره

:D
http://fantasyflash.ru/anime/love/image/love241.gif

اول 10 هيدخلوا التوبيك

ويقولوا معاكى

كل واحد منهم اول ما يدخل

ينزل توبيك ف الدراما التركيه

لحد ما يبقى فيه 10 ردود
http://fantasyflash.ru/anime/love/image/love243.gif
واول اما يبقى التوبيك فيه 10 ردود

هياخد 200 نقطه:D
http://fantasyflash.ru/anime/love/image/love243.gif
تقريبا مفيش اسهل من كده

يعنى لو حد دخل دلوقتى وقال معاكى

ينزل بالتوبيك ويوزع علطول

واول ما هلاقى التوبيك فيه 10 ردود

هبعتله ال200 نقطه
http://fantasyflash.ru/anime/love/image/love243.gif

يلا كل واحد يلحق مكانه
ويا رب تكونوا فهمتوا

:110:
http://fantasyflash.ru/anime/love/image/love256.gif







منقول