RSS
25-07-2011, 01:20 AM
سلامو عليكو
دى بقى فكرة مختلفة شوية
عن وكالة اخبارية وهظار وكدا
واكيد مش كله هظار !
اولا
كل رمضان وانتم بخير
وكل سنة وانتو طيبين
ورمضان كريم علينا وعليكو ان شاء الله
_________________________________
فكرة التوبيكـ !
ان فريق وكالة القهوة
اللى هما 3 بس على ما أعتقد ..
انا و دودو ونهى ..
هنعمل فى رمضان حاجات مختلفة عن بقية
الناس
حتى لو كان فى ركن لرمضان
برضو احنا هنتمسك بشغلنا هنا
وهنكون مختلفين عن الركن برضو لو كان موجود !
...................................
مقولتش هنعمل ايه
1- هنعمل هنا وقت الفطار ان شاء الله
اى حد من الاعضاء او اى حد من الفريق ..
هننزل صور اكل وكدا ..
وممكن نقول طريقة عمل اكلات رمضان ..
وكمان هننزل تصاميم لرمضان
وفوانيس وكدا
2- هنسلى صيامنا بألعاب ونكت وفوازير
والذى منه
:):):)
3- برضو هنبقى مستمرين فشغل الوكالة
يعنى هنعمل الحاجات دى ومش هنسيب بقى
بقيت توبيكات الوكالة اللى محتاجة متابعة
4- اللى حابب يكون معانا فى شغل رمضان
وخيمة رمضان
يقولى هنا فى التوبيك انه عاوز يشتركـ !
ورمضان كريم عليكو
وفى رعاية الله وأمنه
تحياتنا
فريق وكالة قهوة المصريين الاخبارية ..
منقول
دى بقى فكرة مختلفة شوية
عن وكالة اخبارية وهظار وكدا
واكيد مش كله هظار !
اولا
كل رمضان وانتم بخير
وكل سنة وانتو طيبين
ورمضان كريم علينا وعليكو ان شاء الله
_________________________________
فكرة التوبيكـ !
ان فريق وكالة القهوة
اللى هما 3 بس على ما أعتقد ..
انا و دودو ونهى ..
هنعمل فى رمضان حاجات مختلفة عن بقية
الناس
حتى لو كان فى ركن لرمضان
برضو احنا هنتمسك بشغلنا هنا
وهنكون مختلفين عن الركن برضو لو كان موجود !
...................................
مقولتش هنعمل ايه
1- هنعمل هنا وقت الفطار ان شاء الله
اى حد من الاعضاء او اى حد من الفريق ..
هننزل صور اكل وكدا ..
وممكن نقول طريقة عمل اكلات رمضان ..
وكمان هننزل تصاميم لرمضان
وفوانيس وكدا
2- هنسلى صيامنا بألعاب ونكت وفوازير
والذى منه
:):):)
3- برضو هنبقى مستمرين فشغل الوكالة
يعنى هنعمل الحاجات دى ومش هنسيب بقى
بقيت توبيكات الوكالة اللى محتاجة متابعة
4- اللى حابب يكون معانا فى شغل رمضان
وخيمة رمضان
يقولى هنا فى التوبيك انه عاوز يشتركـ !
ورمضان كريم عليكو
وفى رعاية الله وأمنه
تحياتنا
فريق وكالة قهوة المصريين الاخبارية ..
منقول