المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : رحله



AFIFI MOSTAFA
27-12-2009, 03:10 PM
القلب ليه بيميل بعد نسيان الاهات
الحب ليل فى الليل والهجر فجر وفات
سافرتى ويارتنى معاكى لقيت قلبى بيندهلى
وشفت بعينى احلى مناكى وكان املى تصونى عهدى
بعدتى بعيد وما قدرتش وكان الشوق
يصحينى يبكينى يفكرنى بصوت الموج
حبيبتى الفرحة دى فى قلبى تساوى كتير
وقلبى فيها مع قلبك اسير واسير
فى حبك بانسى ايامى فى حبك كل احلامى
ياوردة وسط بستانى يا نجمه فى السما العالى

عفيفى

وردة الايمان
28-12-2009, 09:33 PM
حبيبتى الفرحة دى فى قلبى تساوى كتير
وقلبى فيها مع قلبك اسير واسير
فى حبك بانسى ايامى فى حبك كل احلامى
ياوردة وسط بستانى يا نجمه فى السما العالى


جميله جدا يا عفيفى ..


تعبيراتك وتشبيهاتك فيها رومانسيه جميله جدا ..


شعرك فى الفتره الأخيره اصبح فيه احساس عالى جدا ومشاعر غايه فى الجمال ..


من الابيات اللى عجبتنى ..

بعدتى بعيد وما قدرتش وكان الشوق

يصحينى يبكينى يفكرنى بصوت الموج



فى حبك بانسى ايامى فى حبك كل احلامى

تسلم ايدك يا عفيفى ...

انت فعلا شاعر متميز وتستحق كل تقدير ..

AFIFI MOSTAFA
30-12-2009, 04:44 PM
(متشكر جدا ياوردة على ردك اللى ديما بيسعدنى)


عفيفى

اميرة حبى انا
31-12-2009, 01:39 PM
تسلم ايدك يا استاذ عفيفى

AFIFI MOSTAFA
31-12-2009, 01:57 PM
متشكر جدا يا اميرة وصدقينى انتى انسانة تملكين قلب كبير جدا وعقل كبير جدا

عفيفى

خلود
31-12-2009, 07:18 PM
كلمات رائعه استاذ عفيفى فيها احاسيس جميله جدا

AFIFI MOSTAFA
02-01-2010, 11:43 AM
متشكر جدا يا خلود على المشاركة وعلى فكرة انا بكون سعيد جدا فى ردك على كتاباتى


عفيفى