المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : -- دعــــاء العوانــس على بعــض



RSS
30-06-2011, 12:20 PM
دعاء البنات على بعض . . لما واحدة منهم بتتجوز

.
.
.
.
......................
.
.
.
.
ايكش اشوفها والعه
في الكوشه وهي جنبك

والنار منها طالعه
زي مافي قلبي والعه
اشوفها سودا هبابه
ودايس فوقها البعيده دبابه
دي بت مفعوصه
وشبه العصعوصه
لافيها حاجه تتشاف
ولو شفتها هتخاف

بتحبها علي ايه ؟؟

وشايف فيها ايه؟؟

يارب يخرب بيتها

ده انا ضفري برقبتها
:biggrin23::biggrin23::biggrin23: