المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : -- هتعمل ايه فى الموقف الجامد دة



RSS
13-06-2011, 04:00 AM
جبتلكم سؤال صعب شوية http://files.fatakat.com/bigsmilies/mood17.gif (http://www.directleech.com/index.php?action=submit&account=1adj3u4wshf&forum=278&url=http%3A%2F%2Fforums.fatakat.com%2Fthread164863 4)


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

http://files2.fatakat.com/2011/6/13077078011341.gif (http://www.directleech.com/index.php?action=submit&account=1adj3u4wshf&forum=278&url=http%3A%2F%2Fforums.fatakat.com%2Fthread164863 4)هتعمل ايه لو لقيت مكتوب فى الكارت



حظ سعيد المرة القادمة

لو اشتريت كرت شحن ولقيت كدة

هتعمل اية فى الموقف الجامد دة ......... ؟؟