المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عضوه لابد من حزفها من المنتدي



خلود
24-01-2009, 03:08 PM
http://www.m7shsh.net/images/24j15v3vhhlmckag74kd.gif

تفاجأنا جميع من اسم الموضوع


لاكن هي دي الحقيقه يوجد بيننا ((......))مش عايز اقول اسمها


لان بجد خساره اني اكتب بصوبعي اسمها


لكن أريد أن أوجه هذه الرسالة لها .. أمام الجميع حتى يكونوا


حذرين جداً خلال التعامل معها أو الأصح يتم حذفها من المنتدى



ولو استطيع لحذفتها من زمان !!!!

لان سمعتها جداً سيئة ولا يشرفنا أبداً أن تكون معنا

ومدير المنتدى نفسه مش هيقدر يحذفها من المنتدى وانا اتحداه لو قدر يحذفها



دي زي اللعنه بتجري في دمنا كلنا وبدأت احس بيها تجري في دما انا كمان



كانت أبداً تخذلهم ..بالعكس كل شي يكون على ما يرام .. وهذا اللي أذهلني فيها ..


لم تطلب مني شي .. إلا مدت يدي المساعدة ..


وبعد ذلك اكتشفت انها غشاشه وظالمه ...ويكفي انها ظلمت بعضنا


انها لا تعرف الفرق بين الحق والباطل ...

انها تحرم صاحب الحق من الحصول على حقه وتعطيه إلى أعز


الأشخاص إليها !! ..


وقد تتسائلون جميعاً .. من هي؟

لن أخبركم عذرا !!..
كل ما أعرفه انها لازم تنحذف عن الوووجوووووود !!!



وياريت يا جماعه اللي تحس ان كلامي عليها تطلع من المنتدي بدون

اي مشاكل

وبصراحه كدا

ليكم انتو الاختيار لو هي فضلت في المنتدي انا همشي ومش هدخل تاني

http://www.m7shsh.net/images/xhtosbmp33ka98pw2ut.gif

مجهول
24-01-2009, 03:11 PM
تمشي ومش تيجي تاني

يانهر مين دا الي يجرؤ يبصلك في المنتدي وانا موجود قوليلي بس مين هي وشوفي انا هعمل ايه

ايه يا جماعه حد يشوف حل يا خلود ياريت تعرفينا هي مين علشان نحزفها احنا عندنا كام خلود

مجهول

محمود التهامي
24-01-2009, 03:20 PM
ومدير المنتدى نفسه مش هيقدر يحذفها من المنتدى وانا اتحداه لو قدر يحذفها


اعتبر دا تحدي يعني
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اميرة حبى انا
24-01-2009, 03:24 PM
انا عارفاها على فكرة

محمود التهامي
24-01-2009, 03:26 PM
حد يفهمني طيب

اميرة حبى انا
24-01-2009, 03:27 PM
متقلقش هى هتفهمك

محمود التهامي
24-01-2009, 03:34 PM
أديني مستني

محمد المصري
24-01-2009, 03:34 PM
انا اكيد مش عارفها

بس طبعا اول ما احس بيها زى خلود كدا

مش هاحذها من المنتدى بس

هاحذفها من حياتى كلها

؟؟؟؟؟؟؟؟

محمود التهامي
24-01-2009, 03:38 PM
بقا كدا

ماشي
ماشي

اميرة حبى انا
24-01-2009, 03:41 PM
حياتك كلها
طب اصبر لحد ماتعرفها

محمد المصري
24-01-2009, 03:42 PM
انها المجامله


انا خلاص مش هاقول حاجة تانى

خلود
24-01-2009, 04:04 PM
صح يامحمد شاطر

هى المجامله

بس كنت عايزه احيركم شويه

الباشا تلميذ
24-01-2009, 07:32 PM
فعلا لازم تنحزف من حياتنا مش من المنتدى بس

خلود
24-01-2009, 08:27 PM
فعلا لازم تنحزف من حياتنا مش من المنتدى بس

عندك حق والله ياباشا

محمد المصري
24-01-2009, 09:50 PM
فعلا لازة ناخد قرار

كل واحد فينا يقعد مع نفسة شوية

ويراجع نفسة

ويضع حد لهذة الاشياء وثل المجاملة وغيرها

اميرة حبى انا
24-01-2009, 11:28 PM
هى تقصد المجاملة اللى فى المنتدى
طب كل واحد بيرد على موضوع لمجرد انه يجامل حتى لو الموضوع مش عاجبه يبطل
اتفقنا

fagrmasr01
25-01-2009, 12:18 AM
اخوانى وأحبابى .. المجاملة قد تكون مطلوبة ولكن بشرط الا تدخل فى النفاق
ان اجاملك وتجاملنى بغير نفاق مطلوب ، كما أن الجدية مطلوبة اكثر من كل انواع المجاملات

مثلا
ان تجاملنى فى مناسباتى التى افرح بها وتفرح معى ، أو تحزن فى احزانى أو .. أو

لكن فعلا أؤيد عدم المجاملة فى ان أقول عن الشئ الغلط انه صح او ان اقول عن الشئ التافه انه قيم
اتمنى محدش يزعل من كلامى
هذا رأيى كرجل فلاح عجوز .. ورأيكم له كل التقدير

احمدرمضان
25-01-2009, 12:35 AM
لقد اعجبني الموضوع من الاخت المحترمة خلود صاحبة الاراء القيمة وبجد تستاهل ان نقف لها تحية
واحترام لانها لمست بجد اخطر ما في حياتنا وهي المجاملات التي ادت بنا الي عدم الثقة في انفسنا
وشكرا لكي ياخلود ادام الله عليكي نعمة التفكير والاراء الصائبة

M.Khalifa
16-06-2009, 06:01 PM
يا بنت الايــــه
ياخلود
نشفتي ريقي
عمال أفكر مين العضوة دي
بس مقلب جامد
وموعظة في نفس الوقت
مشكورة ع الموضوع طبعاً