المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : قطاعات المنطقة السابعة لم تتغير

aaaam44
03-11-2009, 02:55 AM
الاخوة الافاضل قطاعات المنطقة السابعة لم تتغير والاساتذة اللى قالوا القطاع اتغير يجيبوا الدليل انا اللى غيرت الموقع على جوجل ايرث
قطاع ا ب ج بجانب المقابر اما باقى القطاعات غير معروفة والاخوة اللى فى قطاع ا ب ج د عارفين الحقيقة دى لانهم شافوا الكروكى اللى فية القطاعات وهما بيستلموا على الورق وعارفين انهم جنب المقابر ووقعوا على كدة فى خيمة الجهاز لانك بتوقع على الكروكى الخاص بالمنطقة وفى نفس الصفحة الكروكى الخاص بالقطاع وانا قمت بمسح جميع القطاعات من على جوجل ايرث
وفقنا الله واياكم:50 (31):

tamer59
04-11-2009, 02:01 PM
أخى الكريم 0000 رجاء التأكد قبل نشر ايه معلومات منعا للتظليل 000 حيث أن القطع أرقام أ ، ب ، ج ، د ..... بجانب مشروع أروسكوم للاسكان 0000 وهذا ليس كلامى ولكن المسجل على الخرائط مع مهندسى المشروع بالمفاولون العرب والمسئوليين عن دخول المرلفق 0

وجزاكم الله نا خير الجزاء 000 وهذه هى المعلومات الاكيدة بأذن الله :

616

منطقه 7
قطاع ا - ب - ج - د بجوار منطقه 5
اما قطاع ق وقطاع ر فهما ملاصقين لمقابر 6 اكتوبر على طريق الواحات
اما قطاع ن وبجوارها قطاع م فهم اقرب القطاعات لطريق الواحات و لجهاز اكتوبر

و فى المرحله القادمه ( المرحله التاسعه) سيتم تسليم باقى قطاعات منطقه 7 و هم فى منتصف منطقه 7
و هى قطاع هـ - و - ح - ز - ط - ك - ل - ى
هذه المعلومات من خريطة منطقه 7
و الف مبروك للجميع

somaforever
04-11-2009, 07:21 PM
يا خبر النهاردة بفلوس بكرة ببلاش
و بعدين مالها المقابر؟... ما طريق صلاح سالم على المقابر

sharabasy
05-11-2009, 10:37 AM
الاخوة الافاضل قطاعات المنطقة السابعة لم تتغير والاساتذة اللى قالوا القطاع اتغير يجيبوا الدليل انا اللى غيرت الموقع على جوجل ايرث
قطاع ا ب ج بجانب المقابر اما باقى القطاعات غير معروفة والاخوة اللى فى قطاع ا ب ج د عارفين الحقيقة دى لانهم شافوا الكروكى اللى فية القطاعات وهما بيستلموا على الورق وعارفين انهم جنب المقابر ووقعوا على كدة فى خيمة الجهاز لانك بتوقع على الكروكى الخاص بالمنطقة وفى نفس الصفحة الكروكى الخاص بالقطاع وانا قمت بمسح جميع القطاعات من على جوجل ايرث
وفقنا الله واياكم

زوجي يوافقك الراي لان فيه ناس استلموا في المرحلة السادسة واعلمونا ان فعلا قطاع ا ب ج بجانب المقابر والله اعلم

ام اياد

علاء الدين عثمان عوض عقل
05-11-2009, 10:58 AM
أرجو الإفادة عن مكان القطاع (س) تحديداً ، بمعني هل تغيرت القطاعات التي تقع بوسط المنطقة (7) وأن التغيير اقتصر فقط علي القطاعات الملاصقة للمقابر ؟؟؟

tamer59
05-11-2009, 03:58 PM
على فكرة مافيش حاجة أتغيرت 0000 لان هذه خرائطتم إعدادها من قبل وتوثيقها من قبل المختصين بالجهاز وبعد ذلك اسنادها لشركة المقاولون العرب لاتخاذ الاجراءات اللازمة لدخول المرافق 000
منطقه 7*
*قطاع ا - ب - ج - د بجوار منطقه 5*
*اما قطاع ق وقطاع ر فهما ملاصقين لمقابر 6 اكتوبر على طريق الواحات*
*اما قطاعن وبجوارها قطاع م فهم اقرب القطاعات لطريق الواحات و لجهاز اكتوبر *

*و فى المرحله القادمه ( المرحله التاسعه) سيتم تسليم باقى قطاعات منطقه 7 و هم فى منتصف منطقه 7 *
*و هى قطاع هـ - و - ح - ز - ط - ك - ل - ى *
* هذه المعلومات من خريطة منطقه 7 *
* و الف مبروك للجميع*
هذا الكلام من جروب جمعية ابنى بيتك
والخرائط الموجودة مع مهندسى الموقع فى المنطقة السابعة ولو عايز تعرف انت فين ممكن تذهب لمهندسى الموقع وهم متفاهمين خالص000 علما بأنه الدخول من ناحية المقابر أسهل حيث الطريق ممهد 0
0000 ملاحظة هامة اليوم الخميس الموافق 5/11/2009 اتصلت بالجهاز لمعرفة ميعاد استلام الارض المخصصة لى بالمنطقة السابعة قطاع (ب) قال لسة شوية وأسأل كمان أسبوع لانهم بيدخلوا المرافق

tamer59
05-11-2009, 04:00 PM
على فكرة مافيش حاجة أتغيرت 0000 لان هذه خرائطتم إعدادها من قبل وتوثيقها من قبل المختصين بالجهاز وبعد ذلك اسنادها لشركة المقاولون العرب لاتخاذ الاجراءات اللازمة لدخول المرافق 000
منطقه 7*
*قطاع ا - ب - ج - د بجوار منطقه 5*
*اما قطاع ق وقطاع ر فهما ملاصقين لمقابر 6 اكتوبر على طريق الواحات*
*اما قطاعن وبجوارها قطاع م فهم اقرب القطاعات لطريق الواحات و لجهاز اكتوبر *

*و فى المرحله القادمه ( المرحله التاسعه) سيتم تسليم باقى قطاعات منطقه 7 و هم فى منتصف منطقه 7 *
*و هى قطاع هـ - و - ح - ز - ط - ك - ل - ى *
* هذه المعلومات من خريطة منطقه 7 *
* و الف مبروك للجميع*
هذا الكلام من جروب جمعية ابنى بيتك
والخرائط الموجودة مع مهندسى الموقع فى المنطقة السابعة ولو عايز تعرف انت فين ممكن تذهب لمهندسى الموقع وهم متفاهمين خالص000 علما بأنه الدخول من ناحية المقابر أسهل حيث الطريق ممهد 0
0000 ملاحظة هامة اليوم الخميس الموافق 5/11/2009 اتصلت بالجهاز لمعرفة ميعاد استلام الارض المخصصة لى بالمنطقة السابعة قطاع (ب) قال لسة شوية وأسأل كمان أسبوع لانهم بيدخلوا المرافق

tamer59
05-11-2009, 04:01 PM
على فكرة المنطقة السابعة كلها جميلة 000 ولكن المقصود اللى ينشر معلومة يقول مصدرها

والله ولى التوفيق

aaaam44
06-11-2009, 05:38 PM
انا متاسف للجميع واليكم
خريطة المنطقة السابعة جميع القطاعات
عادل مبارك سيد
المنطقة السابعة قطاع ( ر )
ت/ 0115409134
والاستلام فعلى للمرحلة الثامنة

sharabasy
06-11-2009, 06:45 PM
جزاك الله خيرا
ام اياد

gangana
06-11-2009, 11:42 PM
استاذ شرباصي صباح الفل انا جاركم 143 هههههههههههه هانسمي بارقام القطع ازيك حضرتك
انا رحت ومشيت في الطريق الرملي بتاع المنطقه السابعه والحمد لله القطاع ن بعيد شويه عن الجبانت وحتي لو جوارها هي قطعه منفصله بالعكس احنا احسن حاجه في الجبانه انها سهلت الطريق مسفلت وكله تمام ومنطقه مأهوله والحمد لله مش خرابه زي باقي المناطق
اللهم ارحم موتانا

ال خليفة
27-06-2010, 11:38 PM
يا إخوانى رجاء أريد خريطة قطاع (ى & ل ) فى اقرب وقت ممكن.

aboali
14-08-2010, 10:51 PM
يااخوانى رجاء خاص جدا جدا جدا حتى الان لم استطيع ان ارى خريطه قطاع ه (هاء) منطقه 7 (السابعه) المرحله التاسعه وهل بها مشاكل من ناحيه الارض ولا ايه اخبارها لو سمحتوا افيدونا افادكم الله
احمد على احمد (رقم القطعه 142)وشكرا