المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عيد ميلاد (وحيد المصرى)



اميرة حبى انا
30-10-2009, 02:46 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

10/29
بنحتفل بعيد ميلاد

وحيد المصرى
http://www.krtoon.com/upfiles/2le92271.gif
باسم ادارة منتدى مدينة 6 اكتوبر واعضائه الكرام
كل سنة وحضرتك طيب وعقبال مليووووون سنة
http://www.krtoon.com/upfiles/wwN92271.gif
http://www.krtoon.com/upfiles/2Ei92271.gif
معلش انا اسفة جت متأخرة يوم
بس سامحنى مكنتش موجودة
كل سنة وحضرتك طيب

fagrmasr01
30-10-2009, 07:11 AM
من قلبى جيت أهنى .. بعامك الجديد
:36_3_1[1]:
كل سنة وانت طيب .. يا استاذ وحيد
:50 (31):
وعيد ميلادك دايما .. يكون افراح تزيد
:36_3_12[1]:
ومن منتدى اكتوبر أمانينا بأحلى عيد
:36_3_1[1]:
تتبسـم لك ايامك .. وتعيش دايما سعيد

:50 (31):

ام الاء
30-10-2009, 01:36 PM
http://www.earlenescakes.com/specocsnimages/JudysmomsBD.jpg
http://www.aeb.org/Recipes/Desserts/MERRYMERINGUECAKE_files/merry_meringue_cake.jpg
http://nsaany.com/upload/uploads/ahmed-bf4f10fcd7.jpg
http://card.bdr130.net/files/image/pic_2004-04-16_190116.jpg

خلود
31-10-2009, 12:17 AM
كل سنه وانت طيب وحيد

وعقبال يارب كده 111 سنه بصحه وسعاده

دعاء الكروان
03-11-2009, 08:50 AM
كل سنة وانت طيب
وحيدوغقبال 100 سنة

http://i121.photobucket.com/albums/o207/bicfomh/gg01/happybirthday/birthday006.gif


http://7bna.com/up/uploads/f2f528b35b.gif
http://www8.0zz0.com/2009/04/24/22/742759286.gif