المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ان كنت مصرى بجد.. اشتغل أكتر من أى حد



خلود
27-05-2011, 01:04 AM
اhttp://www.vb.6ocity.net/imgcache/22380.imgcache.jpg


(http://www.google.com/ig/adde?moduleurl=http://activedd.googlecode.com/svn/trunk/iGoogle/Gadgets/Youm7/Youm7.xml)

دعا عدد من شباب ثورة 25 يناير، وقراء موقع "اليوم السابع" إلى إطلاق مبادرة جديدة بعنوان "إن كنت مصرى بجد اشتغل أكتر من أى حد"، وذلك من خلال تعليقات القراء فى "اليوم السابع" وعبر الموقع الاجتماعى الـ"facebook".

تأتى تلك المبادرة دعماً للاقتصاد المصرى، ودفعاً لعجلة الانتاج، فى الوقت الذى تجاوز فيه العجز المتوقع بالموازنة العامة كافة الخطوط الحمراء. وتهدف المبادرة إلى تعاون كافة أطياف المجتمع مع المجلس العسكرى، أملاً فى عودة الاستقرار، والنهوض مجدداً بالاقتصاد المصرى.. "اليوم السابع" يفتح الباب لمشاركات القراء لإبداء آرائهم فى المبادرة، وتقديم ما يرونه يخدم المصلحة العليا لمصر وشعبها من أفكار ومبادرات.

اميرة حبى انا
27-05-2011, 03:07 AM
خلاص كل حاجة بقت ع الفيس بوك
مصر كلها مستقبلها يتوقف ع الفيس بوك
بكرة هكتب ع الفيس بوك
انا هعمل اكل ايه
لحسن تكون حاجة مهمة
اهو الشعب يعرفها برضو

شذا
03-06-2011, 09:40 PM
طيب وايه اخر الفيس بوك ده

هو اللى هيمشى حياتنا ولا ايه