ام العيال
26-10-2009, 11:47 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لانى فيا عاده غريبه الا وهى
انى مش بحب ارمى بواقى الاكل
اصلا
كل مااعمل بسبوسه او كنافه او كيكه تتبقى حتتين تلاته لتانى يوم اروح شايلاهم بالفريزر
وبيوم لقيت عندى كام كيس محترمين
اعمل ايه
اعمل ايه
روحت مطلعاهم من الفريزر وساحوا وخلطتهم على بعض وفتفتهم وعجنتهم وحطيت عليهم 4 ملاعق جوز هند
وروحت جبت نص كيلو لبن تقريبا وسكر على حسب مزاجكم طبعا ومعقلتين نشا ومعقلتين شكولاته سايحه
وحطيتهم على النار ودوبتهم كويس لغاية ماتماسكوا طبعا من النشا
وروحت خلطتهم مع الكيكه واخواتها المعجونين بجوز الهند
وقلبتهم تمام
وحطيتهم بصينيه ووضبتها تمام
وعلى الوش جوزهند ومكسرات وكريمه لو موجود او شكولاته سايله ماشى
وبالتلاجه حطيت الصينيه لغاية مابردت
وبعدين تتقطع وواحلى كمان من التورت والله
جربوها وهتدعولى بجد
لدرجة انهم دلوقت بيقولولى لما اعمل كيكه او حاجه شيلى نصها بالفريزر الاول
ههههههههههههههه
وبالف هنا وشفا
على فكره دى تسمية ولادى للاكله دى
اتمنى تعجبكم
:50 (31):
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لانى فيا عاده غريبه الا وهى
انى مش بحب ارمى بواقى الاكل
اصلا
كل مااعمل بسبوسه او كنافه او كيكه تتبقى حتتين تلاته لتانى يوم اروح شايلاهم بالفريزر
وبيوم لقيت عندى كام كيس محترمين
اعمل ايه
اعمل ايه
روحت مطلعاهم من الفريزر وساحوا وخلطتهم على بعض وفتفتهم وعجنتهم وحطيت عليهم 4 ملاعق جوز هند
وروحت جبت نص كيلو لبن تقريبا وسكر على حسب مزاجكم طبعا ومعقلتين نشا ومعقلتين شكولاته سايحه
وحطيتهم على النار ودوبتهم كويس لغاية ماتماسكوا طبعا من النشا
وروحت خلطتهم مع الكيكه واخواتها المعجونين بجوز الهند
وقلبتهم تمام
وحطيتهم بصينيه ووضبتها تمام
وعلى الوش جوزهند ومكسرات وكريمه لو موجود او شكولاته سايله ماشى
وبالتلاجه حطيت الصينيه لغاية مابردت
وبعدين تتقطع وواحلى كمان من التورت والله
جربوها وهتدعولى بجد
لدرجة انهم دلوقت بيقولولى لما اعمل كيكه او حاجه شيلى نصها بالفريزر الاول
ههههههههههههههه
وبالف هنا وشفا
على فكره دى تسمية ولادى للاكله دى
اتمنى تعجبكم
:50 (31):