المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اطلاق على متظاهرى ماسبيرو من فوق كوبرى أكتوبر



اميرة حبى انا
14-05-2011, 10:54 PM
مجهولون يطلقون الرصاص على متظاهرى ماسبيرو من فوق كوبرى أكتوبر

السبت، 14 مايو 2011
http://www.vb.6ocity.net/imgcache/21690.imgcache.jpg جانب من اعتصام الأقباط أمام ماسبيرو

أفاد شهود عيان أن أشخاصا مجهولين أطلقوا الرصاص على متظاهرى ماسبيرو من فوق كوبرى أكتوبر، وأسفر عن إصابة اثنين من المتظاهرين.

وألقت قوات الأمن المتواجدة حاليا بالمنطقة القبض على أحد الذين أطلقوا الرصاص وتحاول الآن تأمين الموقع.

خلود
14-05-2011, 11:59 PM
طيب مين هما المجهولين دول بس

وايه مصلحتهم فى اللى بيعملوه ده

حاجه غريبه