المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : شويه نكت عسل عســـــــــــــــــــــل

خلود
03-10-2009, 08:16 PM
اتنين مساطيل واحد سأل التانى هو النهاردة السبت ولا الحد قالة الاتنين قاله ما شاء الله هما بقو سوا"
"مرة واحد عصبى اتجوز واحدة عصبية يوم الولادة الدكتور بيطلع الولد الواد قاله ايدك لاقطعهالك انا هانزل لوحدى"

نادر اتجوز نادرة خلفوا عيل مهدد بالانقراض ههههههههههههههههه لا لازم تضحك

مرة اتنين حبيبة ماشيين على الكورنيش فالبنت بتقول لحببها قولى حاجة تخلى قلبي يدق قالها ابوكى ورانا
مرة واحد ابوه مات كتب على قبره game over

مره واحد مسطول يوم جنازه مراته كان بيضحك فساله واحد صحبه بتضحك ليه قاله اصلي اول مره اعرف مراتي رايحه فين"

بياع جرايد ابوه مات مشى فى الجنازة يقول اقرا الفاتحة

مرة اتنين مساطيل قاعدين في الاستاد واحد بيقول للتانى.. تلف الاستاد دة فى قد اية رد عليه .... في سجارتين

واحد تاكسجى نايم مراتة دخلت علية بالليل وقفلت الباب بشويش..صحى قال لها افتحية واقفلية تانى !!!!

واحد دمياطى بيغرق ..... منوفى ماشى على الشط .. الدمياطى انقذنى ... المنوفى قاله هات جنيه ....الدمياطى بببببريززةااااا
بيقولك ولد صغير كل يوم يعدي على البقال يقوله عندك شيبسي يقوله البقال ايوه يقوله طيب اديني كيس لايز....اليوم اللي بعده يقوله عندك هوهوز يقوله ايوا عندي الولد يقوله طيب اديني اتنين توينكيز....و كل يوم بالشكل ده. البقال اشتكى لأبو الولد الصغير و حكاله فالاب انفعل جدا و قال للبقال: عند ك عصايه؟ قاله: ايوا الاب قاله : اديله بالألم

مرة ابو العربى ركب مركبه فقامت عليه موجه راح مطلع المطوه قال له بلآش انت يا بحرّّّّّّّّ‌‌‌‌‌

مرة إتنين حلاقين بيسمعوا ماتش فالمذيع بيقول شاط شوطة بمشط رجلة حلوة فى المقص راح الصبى قال إلحق ياسطى بيلعبوا فى العدة
أبو العريى قابل واحد صاحبه متغاظ من امريكا فقال له شوف امريكا من غضب ربنا عليها خلاها هناك فى آخر الدنيا لكن مصر يادوب ساعتين بالبيجو

اتنين مساطيل واحد بيقول للتانى : تصدق ان بوش جاى مصر بكره قاله : و ايه يعنى علىِِ الطلاق الاهلى يغلبه

مره أبو العربى ماشى فى الشارع قابل أبو محمد بيقول له هوا أبوك بيتآلط علينا ليه قال له ليه ياعم... قال له من ساعة مامات محدش عاد بيشوفه

ابو العربى قاعد مع اصحابه و بيحكيلهم : انا مره طلعلى اسد و كان فى ايدى كباية ميه رميته بيها الاسد طلع يجرى رد عليه واحد من اللى قاعدين قاله صح يابو العربى انا قابلت نفس الاسد ضربته بالقلم ايدى اتبلت

سواق ميكروباص راح يحلق شعره......الحلاق بيساله عايز تحلق شعرك ايه؟؟؟؟؟ قاله!!اى حته على جنب
مرة واحد محشش اتصل على بيت قال محمد موجود قالوا الرقم غلط قالهم... طيب بتردوا ليه

في واحد مسطول سالوه ايه رايك في الزواج المبكر ؟ قال لهم .... يعنى حوالي الساعة كام ؟؟

اتنين مساطيل راكبين سيارة صدمواواحد..فالسائق بيقول للى جنبة:انزل شوفو..مات ولا لسة..؟؟ نزل المسطول التانى وقال:تعال يمين شوية..ايووه..شمال شوية..بس..اطلع قدام...اوكى..كده مات

واحد مسطووووووول أتصل على الإذاعة : أحب ان أهدي الأغنية الجاية للخطيبة الغالية بمناسبة المولود الجديد

اميرة حبى انا
03-10-2009, 08:35 PM
مرة اتنين حبيبة ماشيين على الكورنيش فالبنت بتقول لحببها قولى حاجة تخلى قلبي يدق قالها ابوكى ورانا
كلهم حلوين بجد
بس دى تحفة
هههههههههههه

fagrmasr01
04-10-2009, 12:38 PM
فعلا كلهم احلى من بعض
تسلم ايدك