المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : -- عايزه اجابات والله...................؟

RSS
24-04-2011, 07:50 PM
قبل ما تبدؤا تقرأو انا بجد عايزه اجابات مش عايزه رد والسلام
دا مش مجرد موضوع عجبنى ونقلته عشان شكرا وتسلم ايديكى ولا عشان ازود مشاركات انا بجد عاوزه اجابات ...؟
.................................................. ...............................

الــزمن جــرحنــي .. جــرح كبيــروانـا تعــبت مــن الدنــيا دى .. عجــزت افــتح ابــواب الفــرح ! اصــل مميعديش ولاا يجى على بالــه انــه يــــزورنــي ويفــرح قلــبي ..!؟

قــــــــــــــلبي الحــــــــزن اسكــنه ..؟ والامــــل ضـــاع ..!؟

الحــزن سكــني وانــا واجــهت خــيانات كثيــره بحــياتي .. الــزمن غــدرنــي يطــعن فيا ,, يــرسم الامـــل في حــياتي وهـو يخدعنــي يكــذب عــلي يعيشــني باامــل ويصحـــيني بكبوس الغــدر ....................!!؟؟

والــــناس اللي حــوالــيا القــربين منـــي للاســف خــانو الامانه ,, خانو الاسرار خانو القلب الحـــنون ..؟
اقــول ايه،، اقــول ايه فــي حــياتـي تعــبها الحــزن الكــدر الهــم ..انــا اللي قلــبى حنــون وطيبتــه هــي سبب بلــواه ومصيبتــه[هـذا اللي اقــدر اوصف نفــسي فيـه ]..ـ؟

انا اللــي فيــا يعــجزحــد يفهمــه او يحــس فــيه .. ليــه الامـــور تجــي معــاكسه لــيا .. كــل ماقــلت يــاللــه هــانت القــاها اصــعب من قبلــها .ليه ؟؟؟

عايزه اعـــــيش مــع .. حبــيبــــي ..عايزه اكــون معــاه..؟؟؟

نعــــيش الحــب .. نتقــاسم الحــنان ,, الالفــه والانسجــام ,, نعـــيش الــدنيا (http://www.directleech.com/index.php?action=submit&account=1adj3u4wshf&forum=278&url=http%3A%2F%2Fwww.7be.com%2Fvb%2Ft111316.html) اللــي كــنا نحــلم بيــها ,,
معرفش هــو صعــب والا الــزمـــــن والظــــروف اقــوي مـــنا ...؟؟

معــقوله يــروح كل مــنا بطــريق ..؟؟ معقــوله نبــعد عن بعـض..؟؟

واصــــير بحــياتــك مجــرد ذكـــري .. ويمكــن اكــون ماليش أي ذكــري [ معقــوله فى كده]!!

قلبى الخــالد .. لو عاوز احكم عــليا بـالمـــوت ..!!

لـــــيش الــدنــيا تفـــرق مـاتجمــع لــيهـ ........؟؟

لــيه اللــــي نحــلم فـــيه يضـــيع ..لــيه من ألأســاس نحــلم ونبنـــي قصـــور وتضيــــــع ألآحـــلأم ..والامــاني
لـــــيه تضــيع !!
يـــارب مــااتحمــــل اللــي انـا فــيه .. عــــــــــــذااااب البيــت وفـــراق الحبــــــبيب .. ليــــه !![...............]؟؟

اســـــئله تمـــلئ حــــياتي عجـــزت القـــا لهـــا جـــــــواااب ..! بحــس انـــــي ضيع عقلـــي لمجــرد الحـــيره
فــي حـــياتــي ..

هـــــل مــــن جـــــــــــوااب لسـألتى .....!!؟؟؟

ليــه نحــلم ونعيــش الحــلم فــي خــيالنــا ونبنــي قصــور الحــلم وبعــــدهــا ......
نصــحي عــــلى كــوابيــس الــدنــيا .. انــها تفــرق ماتجــمع ..؟؟

اسئله عايزه لــيها اجــابــه ...
فهـــل من جـــواب لـــهـا ......؟؟؟؟؟