المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : بتحبها



محمود التهامي
02-10-2009, 01:34 PM
بتحبها
عايش سنين بين أهلها
حابب تكون مخلص لها
شايف فحلمك حلمها
مصر اللي قلبك حبها
واللي فغناك صوت فرحها
روح قول لها
واوصف ودوب جوا القلوب
واعزف بقلبك نبضها
حاول تكون
حاول تعيش
غني لها واضحك لها
وافتح لها بايدك طريق كون الصديق
نوّر بعمرك شمعها
وارسم لها في الكون وجود وانسى الحدود
سجل تاريخها وعزها
وارجع لها واحضن بدمعك رملها
واحلم لها بنهار جديد وبألف عيد
واكتب بدمك اسمها
رد الندا كون الفدا
واحمي سماها وأرضها
هتكون كدة من أهلها
وتكون شموسها وزرعها
في الوقت دا تبقى استاهلت
نقول عليك ابنهااااا

*********************

fagrmasr01
02-10-2009, 03:03 PM
واحلم لها بنهار جديد وبألف عيد
واكتب بدمك اسمها
رد الندا كون الفدا
واحمي سماها وأرضها

رائعة فعلا وتستحق الاشادة الحقيقية
هو دا الشعر الحقيقى .. تسلم ايديك يا مدير
وتسلم لمصر

afifi mustafa
02-10-2009, 07:11 PM
الله عليك يا مدير فينك من زمان ومخبى الحاجات الحلوة دى لمين هو فى اعز مننا عندك وبقولك:

قسم ودندن حب والله التاريخ مايعيدك واشجى بشعرك حب دا المنتدى بيريدك


عفيفى

lionking
02-10-2009, 07:12 PM
بجد اول مرة اعرف ان مديرنا موهوب الموهبة دى

وعشان انت مديرنا الغالى نقول باعلى صوت تسلم ايدك بجد كلمات رائعة فعلا
:36_3_12[1]: :36_3_12[1]:
وعشان انت محمود اخونا فى الله

نقول الله الله الله على الكلام الجامد اللى يصحى الهمم

واوعى بئه تكسل وتحرمنا من الكلمات الجميلة دى

اميرة حبى انا
03-10-2009, 12:52 AM
والله يا محمود بجد كلمة روعة لا تكفى
http://www.gulfup.com/gfiles/12545201211.gif
بجد شكرا على الكلمات الرائعة السهلة المعبرة
هقول ايه تانى بس
http://www.gulfup.com/gfiles/12545201212.gif